دفعات بازدید: 9,538

تاریخ انتشار: 1395/03/31 - 14:29

پتروشیمی بندرامام میزبان گروه سوم مسابقات مینی‌بسکتبال خوزستان

رقابت های قهرمانی مینی بسکتبال باشگاه های خوزستان برگزار خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال استان در گفت و گو با (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات با هدف توجه به بسکتبال پایه و ایجاد فرصت لازم جهت حضور بازیکنان مستعد در عرصه مسابقات و همچنین شناسایی بازیکنان توانمند جهت حضور در تیم منتخب استان برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: دور مقدماتی این رقابت ها با حضور بیش از ۱۴۰ بازیکن در قالب ۱۲ تیم در سه گروه از روز چهارشنبه (دوم تیرماه) در شهرستان های دزفول، آبادان و ماهشهر آغاز خواهد شد.

 

رییس هیات بسکتبال خوزستان عنوان کرد: بر این اساس، در گروه اول این مسابقات که به میزبانی پالایش نفت آبادان برگزار خواهد شد، تیم های پالایش نفت آبادان، هیات بسکتبال خرمشهر، هیات بسکتبال ایذه و هیات بسکتبال دزفول ب، حضور دارند.

 

وی افزود: در گروه دوم نیز که به میزبانی هیات بسکتبال دزفول، قهرمان سال گذشته این مسابقات برگزار خواهد شد، تیم های هیات بسکتبال دزفول الف، اکسین رامهرمز، هیات بسکتبال اهواز و شهرداری چمران رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

 

پرنیاک بیان کرد: در گروه سوم این مسابقات پتروشیمی بندرامام به عنوان میزبان، پذیرای تیم های هیات بسکتبال شوشتر، شاهین دزفول، و ارکان اهواز خواهد بود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این مرحله از مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و از هر گروه دو تیم به مرحله پایانی صعود خواهند کرد.

ارسال دیدگاه