دفعات بازدید: 5,466

تاریخ انتشار: 1395/04/31 - 12:46

توطئه ای نافرجام در بدنام کردن باشگاه پتروشیمی بندرامام!!!!

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر در خصوص درج خبری با موضوع فاجعه در ورزش بندر ماهشهر در فضای مجازی لازم است نکاتی را در راستای تنویر افکار عمومی رسانده شود.

 

mahshahr
نکته ابتدایی اینکه مسابقات مذبور همانطور که از نامش پیداست فی مابین فرزندان دختر زیر ۲۵ سال کارکنان صنایع پتروشیمی کل کشور می باشد که هر ساله و در رشته های ورزشی مختلف در حال برگزاری است و تمامی پتروشیمی های کشور به این المپیاد ورزشی دعوت می باشند.

 
نکته دیگری که در این مجال لازم است بیان شود این است که تمامی شرکت های پتروشیمی تمامی سال را برای این مسابقات برنامه ریزی می نمایند و با دعوت از مربیان توانمند در طول سال سعی در پرورش استعدادهای ورزشی فرزندان کارکنان خود دارند.

 
حال و با مقدمه مختصری که بیان شد لازم است به اتفاق رخ داده که محل اختلاف بعضی از دوستان بی اطلاع و یا گاها کم اطلاع از قوانین برگزاری این مسابقات است پرداخته شود،همانطور که از نام قانون بر می آید این است که در راستای حفظ نظم و جلوگیری از ایجاد هرج و مرج و اختلاف مسئولین هر رویداد یا تورنمنت موظف به ایجاد چارچوبی تحت عنوان قوانین اجرایی می باشند تا در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده به تمامی شرکت کنندگان اطلاع رسانی شود.

 

حال و با پذیرفتن این قوانین از سوی شرکت کنندگان در تورنمنت،در بین تمامی قوانین برگزاری مسابقات صنایع پتروشیمی یکی از  این قوانین لزوم استفاده از فرزندان کارکنان صنایع پتروشیمی می باشد و از همه مهمتر هر شرکت موظف به استفاده از فرزندان کارکنان خود می باشد تبصره ای که در این بند لحاظ شده این است که هر شرکت در صورت به حدنصاب نرسیدن بازیکنان خود می تواند با اخذ رضایت نامه از بازیکنان شرکت های پتروشیمی دیگر استفاده نماید،حال و با توجه به این توضیحات دلیل خط خوردن فرد مذکور و جایگزینی وی با فرد دیگری پر واضح است،حال این سوال پیش می آید که دلیل این فرافکنی آیا بغیر از پاک کردن واقعیت هاست و آیا روا می باشد فردی که در رشته ورزشی مذکور جایگاهی در شرکت مطبوع خود ندارد فقط به صرف استفاده از امکانات شرکتی دیگر، در راستای افزایش توانایی های خود جایگزین فرد دیگر شود.

 

 

و نکاتی دیگر : 

۱- بر هیچ کس پوشیده نیست که در مسابقات ملی صنعت پتروشیمی ؛ در هر شرکت اولویت انتخاب بازیکنانی میباشند که شماره پرسنلی آن شرکت را داشته باشند.(اعتراض یک خانواده از پتروشیمی بندر امام بسیار بجاتر از اعتراض یک خانواده از شرکت پتروشیمی امیرکبیر میباشد)

 
۲- خانمی که پروازی خطاب شد !! سالهای سال در شهرک بعثت زندگی کرده و زیر نظر مربیان پتروشیمی بندر امام آموزش دیده و بازیکن با سابقه این شرکت میباشد و سالها در مسابقات صنایع همراه با تیم بندر امام حضور داشته است.(پروازی!!!!!!!!!!)

 
*در پایان یاد آور می شود که باشگاه پتروشیمی بندر امام در سال ۱۳۹۴ بیش از ۸۰۰۰ نفر ثبت نام کننده داشته است.آیا تمامی این نفرات باید ادعا کنند که چون در کلاس های آموزشی بندرامام ثبت نام کرده اند باید عضو تیم بندر امام باشند؟؟؟

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • Sahar.heydari

    تاریخ : ۳۱ - تیر - ۱۳۹۵

    درود به خانم صادق خانی عزیزو دوست داشتنی ?
    که با حمایت و دلسوزیهای این عزیز ورزش بانوان بندر امام
    رشد چشم گیری داشته
    همچون مادری دلسوز با شنیدن
    مایحتاج مورد نیاز ورزشکاران و مشکلات آنها
    سعی در بهبود هر چه بیشتر وضعیت ورزش بانوان و شکوفایی ورزش این منطقه ی محروم دارند
    و این یعنی ارزش قائل شدن به حریم انسانیت

    خدا قوت خانم صادق خانی عزیز و بزرگوار ???


  • رضا سیستان

    تاریخ : ۳۱ - تیر - ۱۳۹۵

    با سلام و احترام دوستان.در مورد مسابقات صنایع پتروشیمی بانوان زیر ۲۶سال نکاتی خدمتتان به عرض می رسانم:
    ۱.آموزش،انتخاب مربی،سرپرست و بازیکن بر عهده پتروشیمی های مربوطه می باشد و هیات های ورزشی از جمله شطرنج طبق قانون حق ورود در موضوع مذکور را ندارد
    ۲.اینجانب به عنوان رییس هیات شطرنج با پیگیری که از طریق نائب رییس هیات شطرنج در بخش بانوان داشتم قضیه را پیگیری کردم.که ظاهرا دستور اکید از سوی مدیریت ورزشی پتروشیمی بندر امام جهت استفاده از نفرات بندر امام جهت حضور در مسابقه فوق بوده.
    ۳.با عنایت به اینکه اعزام تیمهای فوق تحت نظر و مسولیت پتروشیمی ها است هیات شطرنج هیچگونه نقشی در اعزام و عدم اعزام بازیکنان مربوطه ندارد.
    ۴.در مورد بومی و غیر بومی بودن و فعال و غیر فعال بودن و مقایسه دو بازیکن کادر فنی بندر امام و همه اهالی شطرنج صاحب نظر هستند.
    ۵.اینجانب این موضوع را از نظر قانونی پیگیری نمیکنم بعلت قانونی بودن انتخاب و اعزام اما از لحاظ اخلاقی بهتر می بود که نفر فعالتر و موثرتر انتخاب می گردید.و
    صحبتهای لازم هم با کادر فنی کرده ام.رضا سیستان رئیس هیات شطرنج شهرستان بندر ماهشهر
    ایام به کام?


ارسال دیدگاه