دفعات بازدید: 6,630

تاریخ انتشار: 1395/07/03 - 11:09

مصاحبه با مهتاب ثمری مدیر وموسس باشگاه ورزشی مدرن اسپرت

لطفا خودتان را معرفی کنید؟ مهتاب ثمری هستم، متولد سال ۱۳۶۸ ، فوق لیسانس کامپیوتر گرایش نرم افزار،نائب رئیس هیات پزشکی ورزشی  ماهشهر و مدیر و موسس باشگاه ورزشی مدرن اسپرت

 

%d8%aa%d9%87%d8%b0%db%8c%d8%a8%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d8%a7%d9%87%d8%b4%d9%87%d8%b1

 

از چند سالگی ورزش را شروع کردید؟ از ۱۰ سالگی  رزمی کارکردم، مربیگری کاراته و همچنین قهرمانی باشگاهی و استانی کاراته در سنین نوجوانی را در کارنامه  ورزشی  خود دارم.

 

 

آیا در رشته دیگری به عنوان مربی فعالیت میکنید؟ بله مدرک مربیگری ورزش TRXو لاغری و تناسب اندام را خارج از کشور گرفتم .

 
در حال حاضر کجا مشغول فعالیت هستید؟ در حال حاضر مشغول به آموزش در باشگاه ورزشی مدرن اسپرت ناحیه صنعتی ۲۱۸ دستگاه هستم.

 

چطور شد که به فکر تاسیس باشگاه افتادید؟ بعد از گذراندن دوره های تناسب اندام و TRX  و همچنین سبک جدیدی از ورزش ها که در بندر ماهشهر چنین سبکی را نداشتند به فکر تاسیس باشگاه افتادم تا در این رشته ها نیز فعالیتی پویا داشته باشیم.

چه رشته هایی در باشگاه شما فعال هست؟ سبک و مسیر باشگاه من با سایر باشگاه ها بسیار متفاوت است، کلاس ها به صورت تناسب اندام و لاغری و تمام ثبت نام ها از اعضاء با  همین عنوان صورت میگیرد، در خصوص کلاسها برنامه تمرین به این صورت است که  تلفیقی از چند ورزش را داریم و خوشبختانه هم نتیجه بسیار خوب و مثبت بوده است.

 

از بین رشته های ورزشی که فعالیت میکنید به کدام بیشتر علاقمند هستید و چه توصیه ای برای علاقمندان به این رشته دارید؟ تی آر ایکس را از همه ورزش ها بیشتر دوست دارم.
 تی آر ایکس ورزش بسیار خوب و جدا از نتیجه فوق العاده برای تناسب اندام، هماهنگ کننده عصب و عضله و ایجاد تعادل هست و من این ورزش را به همه پیشنهاد میکنم.

 

چه اهدافی را در ورزش دنبال میکنید؟ هدفم سلامتی و شادابی خانواده هاست چون اگر خانم ها در مقام مادر و همسر شاد و تندرست باشند باعث میشود خانواده به عنوان بزرگترین و مهمترین رکن اجتماع سالم و شاد باشد و در نتیجه جامعه ایی فعال و پویا داشته باشیم.

 

 

کلام آخر؟ در آخر از همسرم که به عنوان مدیر در بخش آقایان و مشوق همیشگی من در زمینه  ورزشی و فرهنگی است تشکر میکنم.

از ریاست محترم اداره ورزش وجوانان شهرستان بندر ماهشهر کمال تشکر را دارم و از اینکه قرار است از ماهشهر بروند بسیار ناراحت و نگرانیم که این روند رو به رشد در ورزش ماهشهر کند و یا متوقف بشود.

از رییس هیات همگانی این شهرستان آقای کاظمی نژاد،همچنین جناب دکتر قشلاقی وخانم ها بنفشه آقایی و لیلا جمشیدی به خاطر کمکشان برای راه اندازی باشگاه تشکر و قدردانی میکنم.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • خادم علی تهذیبی

    تاریخ : ۳ - مهر - ۱۳۹۵

    ضمن سپاس از برادر کاظمی نژاد و خانم نوشادی عزیز ، برای سرکار خانم مهندس مهتاب ثمری آرزوی توفیق روزافزون دارم و امیدوارم بانوان شهرستان از این مربی کاربرد و آگاه به مسائل علمی ورزش حداکثر استفاده و بهره را ببرند .


  • امیر خزاعلی

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۳۹۵

    سرکارخانم ثمری
    با سلام و ارادت
    باتوجه به دارا بودن تخصص وتجارب ارزنده جنابعالی ، امیددارم در آینده نزدیک جزء مربی های برجسته استانی خواهید شد .
    سربلندی و موفقیت ازآن شماست…


  • زینب فلاحی

    تاریخ : ۲۶ - بهمن - ۱۳۹۶

    با سلام وارادت …مربی عزیز موفقیت شما باعث سربلندی ماست…شاد وپیروز باشید


ارسال دیدگاه