دفعات بازدید: 15,686

تاریخ انتشار: 1403/03/15 - 17:52

عملکرد شایسته و قابل تقدیر احمد ثابت برای ورزش شهرستان/مسئولی که توسعه زیرساخت را یک الویت میداند

اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر در یکسال گذشته با توسعه ورزش در بخش همگانی و حرفه ای و همچنین اجرا پروژه ها کارنامه درخشانی در ورزش شهرستان به ثبت رساند.

احمد ثابت رئیس فعال اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر توسعه ورزش را یک اولویت میداند و اعتقاد دارد سوق دادن جوانان به امر ورزش هم در حوزه امنیت و هم در حوزه سلامت میتواند تاثیرات بسزایی در جامعه داشته باشد.

 

با حضور احمد ثابت و حمایت و پیگیری های مجدانه این رئیس فعال دو تیم بانوان پترو ماه در لیگ برتر تنیس روی میز کشور و یک تیم از هیئت ووشو در لیگ برتر کشور حضور پیدا کردند که برای نخستین بار یک تیم خصوصی با حمایت اداره ورزش و جوانان در بخش بانوان و در رده لیگ برتر جوانان عنوان قهرمانی و در لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان کشور عنوان سومی را کسب کردند.

 

با پیگیری و انجام جلسات متعدد اداره ورزش و جوانان با شرکت عملیات غیر صنعتی پتروکارت برای هیئت ها و اماکن ورزشی برقرار شد که این جریان سازی مهم به ورزش شهرستان کمک شایانی خواهد کرد

 

توجه به ورزش همگانی و نگاه مثبت احمد ثابت به ورزش حرفه ای نوید بخش روزهای خوبی برای ورزش بندر ماهشهر است که امید است با اتحاد و همدلی بیش از پیش ورزشکاران و ورزش دوستان شاهد درخشش ورزش بندر ماهشهر در سطح کشور باشیم.

ارسال دیدگاه