دفعات بازدید: 815

تاریخ انتشار: 1395/07/03 - 0:42

علی گلمرادی: برای تصدی ورزش شهرستان بندرماهشهر به یک گزینه مشخصی نرسیده ایم

نماینده مردم بندر ماهشهر ، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا به امروز برای تصدی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر به یک گزینه مشخصی نرسیده ایم.

 

گلمرادی

 

علی گلمرادی ظهر امروز در بازدید از پروژه های عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جلگه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس ، نماد غرور ملی ، همبستگی و اتحاد ملت شریفی است که در راه استقلال ، آزادی و ارزشهای اسلامی از جان خود برابر قدرت های مستکبر گذشتند تا آینده این کشور در امنیت و آرامش تضمین شود.
وی در ادامه افزود: تا به امروز به یک گزینه مشخصی برای تصدی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر نرسیده ایم و در این میان نیز چندین جلسه با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان داشته ایم و در حال بررسی همه جوانب هستیم تا به یاری و فضل پروردگار بتوانیم به گزینه مطلوب برای تصدی این پست حساس برسیم.
گلمرادی با اشاره به وجود صنعت عظیم پتروشیمی در شهرستان بندرماهشهر خاطرنشان کرد: به دلیل وجود صنایع متعدد پتروشیمی و تولید کننده آلاینده و از سویی دیگر وجود مسائل و استرس هایی که در این منطقه بر پیکره جامعه وارد می شود باید به شکل های مختلف آن را مدیریت کنیم که یکی از این روش ها پرداختن به مسئله ورزش است و ضرورت توجه به ورزش و ورزشکاران در شهرستان بندرماهشهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حائز اهمیت می باشد.
نماینده مردم بندر ماهشهر ، امیدیه و هندیجان در مجلس با اشاره به ضرورت و توجه جدی به امر ورزش تاکید کرد: انجام ورزش در شهرستان بندرماهشهر یک ضرورت محسوب می شود و برای این نیاز ارزشمند باید از وجود مدیران و افراد کارشناس و زبده در این زمینه بهرمند باشیم.
گلمرادی تصریح کرد: ظهر امروز از چندین پروژه عمرانی ورزش شهرستان بندرماهشهر بازدید کردیم و احیای زورخانه پوریای ولی پس از گذشت ۲۴ سال کار بسیار ارزنده ای بود و وجود این چنین پروژه هایی حقیقتا بیانگر وجود یک تفکر و مدیریت بسیار شایسته در این زمینه است.
وی در ادامه بیان داشت: بحث زیر ساخت ها به عنوان یک مولفه کلیدی برای توسعه ورزش به حساب می آید که جا دارد از جناب آقای تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر که زحمات و تلاش های بی دریغی در این زمینه داشته اند تشکر ویژه نمایم.
گلمرادی اظهار کرد: گاهی اوقات ما دچار روزمرگی می شویم و از توجه جدی به زیر ساخت ها غافل می شویم و زحمات ما در این میان زودگذر می شود اما وجود این چنین پروژه هایی بسیار بزرگ و ارزشمند و بی بدیل می باشند و می طلبد در شهرستان بندرماهشهر برای رشد و توسعه ورزش ، وقت بیشتری بگذاریم و تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: اخیرا حکم انتقالی آقای تهذیبی برای خدمت در تهران صادر شده است و انتظار می رود با ارتقاء پست وی و حضور این مدیر توانمند در وزارتخانه ورزش و جوانان ، ارتباط خود را همچنان با ما قطع نکنند تا بتوانیم از تفکرات و توانمندی های این مدیر سخت کوش بهره مند شویم.
نماینده مردم بندر ماهشهر ، امیدیه و هندیجان در مجلس در ادامه گفت: اعتقاد ما بر این است که اگر تغییر و تحولی در هر بخشی انجام می شود انتظار می رود که شرایط جدید شرایط بهتری باشد و توانمندی های برتری در قیاس با توامندی های موجود داشته باشد و جا به جایی آقای تهذیبی متفاوت است و وی با توجه به مساعد شدن شرایط ارتقاء و از سویی خواست خانواده محترمشان برای این انتقال که محیا شده بود متفاوت می باشد.
گلمرادی در پایان گفت: با توجه به وضعیت شهرستان بندرماهشهر و وجود صنایع ، امید است با پرهیز از علایق شخصی و شاخصه های غیر مرتبطی که بعضا ما را در بحث مدیریتی با مشکل مواجه کرده است انشالله تصدی این پست را شخصی بر عهده بگیرد که مناسب ، انقلابی ، توانمند ، اشراف به ظرفیت ها ، سخت کوش ، خلاق ، با انگیزه و … باشد.

ارسال دیدگاه