دفعات بازدید: 7,132

تاریخ انتشار: 1395/07/03 - 1:59

یاوری: شیوه جدید برگزاری سوپر لیگ بسکتبال حاصل خرد جمعی است

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: برگزاری سوپر لیگ بسکتبال با شیوه جدید حاصل یک خرد جمعی بوده است و این تغییرات به سود بسکتبال خواهد بود.

 

شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شاپور یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در خوزستان، در رابطه با آخرین وضعیت تیم بسکتبال این باشگاه برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و سوپر لیگ بسکتبال ایران، اظهار کرد: تمرینات تیم بسکتبال پتروشیمی مدت دو هفته است که آغاز شده و به جز ملی‌پوشان تمامی بازیکنان در خدمت تیم هستند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا قرارداد بازیکنانی همچون بهنام یخچالی، موسی نبی‌پور، حامد حسین‌زاده، مهدی اسماعیلی، رضا لطفی و رسول مظفری با این تیم تمدید شد.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام تصریح کرد: همچنین روزبه ارغوان از دانشگاه آزاد، اوشین ساهاکیان از شیمیدر، مهراد آتشی و محمد جمشیدی از نفت آبادان در فصل جدید، بندرامامی‌ها را در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال ایران و جام باشگاه‌های آسیا همراهی خواهند کرد.

یاوری افزود: دو بازیکن خارجی نیز به نام‌های جیمز و جرارد رابینسون با ملیت آمریکایی، به عنوان سهمیه خارجی این باشگاه، پتروشمیی را در فصل آتی یاری می‌کنند.

وی در خصوص احتمال برگزاری اردوی تدارکاتی توسط این تیم عنوان کرد: منتظر نظر کادر فنی هستیم تا در صورت صلاحدید، یک اردوی تدارکاتی را برای آمادگی هر چه بیشتر تیم برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام در رابطه با استفاده از بازیکنان جوان و بومی این باشگاه در تیم پتروشمیی بندرامام تاکید کرد: استفاده از بازیکنان تیم‌های دسته اول و پایه باشگاه نیز منوط به نظر کادر فنی و شخص سرمربی باشگاه است و اگر تشخیص داده شود، بازیکنانی نظیر سالار منجی می‌توانند به تیم اول باشگاه کمک کنند، قطعا از آنان استفاده خواهد شد.

یاوری خاطرنشان کرد: در جام باشگاه‌های آسیا نیز قطعا به دنبال سکو هستیم و همه تیم‌ها نیز برای کسب عنوان پای به این عرصه خواهند گذاشت، اما در این بین هر تیمی که بهتر یارگیری کرده و بهتر مدیریت شود صاحب عنوان خواهد شد.

وی در رابطه با روش جدید برگزاری سوپر لیگ بسکتبال ایران، گفت: این موضوع یک خرد جمعی بوده و مطمئنا با نظر اکثریت به تصویب رسیده است، برگزاری مسابقات در فصل گذشته با پاره‌ای از مشکلات همراه بوده که از نظر ما نیز عادلانه محسوب نمی‌شد، بر همین اساس با برنامه‌ریزی جدید موافق هستیم و نیاز بود که این تغییرات ایجاد شود.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام در پایان تصریح کرد:  باید پذیرفت که سود و زیان برنامه جدید برای همه تیم‌ها یکسان است و قطعا تغییرات موجود به سود بسکتبال خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام ۱۴ مهر ماه سال جاری برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه آسیا عازم چین خواهد شد.

این تیم در مرحله نخست این رقابت‌ها با  تیم‌های الریاضی لبنان،ONGC هند، الریان قطر و پایویان چین تایپه هم‌گروه است.

بر اساس این گزارش، رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال ایران، از ششم آبان‌ماه سال جاری با شرکت ۱۰ تیم آغاز خواهد شد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • bycicle

    تاریخ : ۴ - مهر - ۱۳۹۵

    ضمن عرض سلام و خدا قوت به جنناب آقای یاوری و دیگر عزیزان بسکتبال
    برایتان بهترین جایگاه را آرزو مندیم


ارسال دیدگاه