دفعات بازدید: 249

تاریخ انتشار: 1390/11/12 - 3:36

برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در ماهشهر

برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در ماهشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه ماهشهر از برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی به ‌مناسبت ایام خجسته دهه فجر توسط این سازمان در شهرستان خبر داد.

علی یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و براندازی حکومت دیرینه سست‌پایه پهلوی امری بسیار بزرگ و فراموش‌ ناشدنی است که باید آن را گرامی ‌داشت.

وی افزود: این سازمان نیز چون سایر ارگان و نهادهای موجود در کشور به برگزاری برنامه‌های ویژه به این مناسبت اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه ماهشهر بیان کرد: اینکه امروز ایران اسلامی برای کشورهای خاورمیانه و حتی اروپایی الگویی مثبت و مبارز انقلابی تلقی می‌شود، امری است که با درایت امام راحل و مقام معظم رهبری به آن دست یافته و هم‌چنان بر ادامه این راه اصرار دارد.

وی تصریح کرد: دهه فجر سال‌جاری با برگزاری همایش مشترک مدیران عامل و فرماندهان بسیج سراسر کشور، جشنواره‌ها و مسابقات پررونق‌تر از همیشه خواهد بود.

یزدانی خاطرنشان کرد: این سازمان با برگزاری برنامه‌های متنوعی شامل آذین‌بندی، برگزاری نمایشگاه و مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی را در دستورکار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آذین‌بندی‌ها و ایجاد حال و هوای انقلابی در سطح منطقه، جشنواره پرواز بادبادک‌ها، برگزاری نمایشگاه آثار هنری هنرجویان کانون فرهنگی سازمان، هفت رشته مسابقات ورزشی ویژه آقایان و چهار رشته ویژه بانوان، پخش سرودهای انقلابی هم‌زمان با لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن در دستور کار این سازمان است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه ماهشهر عنوان کرد: هم‌چنین برگزاری مسابقات روزانه فرهنگی و انقلابی به صورت‌های گوناگون و برنامه‌های روزانه سخنرانی در نمازخانه الغدیر از شاخص‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر امسال خواهد بود.

وی در ادامه به برنامه‌های دیگری نظیر فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، طناب‌کشی، دارت، فوتبال‌دستی و تیراندازی با تفنگ بادی برای آقایان و مسابقات شنا، تنیس روی میز، دارت و تیراندازی برای بانوان در قالب جام دهه فجر برگزار می‌شود.

یزدانی با اشاره به اینکه باید برنامه‌های دهه فجر با جدیت هر چه تمام دنبال شود، گفت: دامنه برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال بیش از پیش به کانون فرهنگی این سازمان گسترش خواهد یافت تا علاوه بر کارکنان، خانواده‌ها نیز از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهدا و ایثارگران نیز باید در این ایام خجسته گرامی نگه‌ داشته و از خانواده آنها تقدیر شود.

ارسال دیدگاه