دفعات بازدید: 1,625

تاریخ انتشار: 1395/09/06 - 17:24

حمید سالمی : تعامل بین استان های مختلف کشور به توسعه ورزش های همگانی کمک شایانی میکند

نخستین جلسه طرح آمایش ورزش‌های همگانی منطقه ۹ کشور به میزبانی اهواز برگزار شد.

 

حاج حمید سالمی

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر ، این جلسه روز گذشته (جمعه) با حضور روسای هیات‌های ورزش‌های همگانی استان‌های لرستان، ‌ایلام و خوزستان برگزار شد.

 

در این جلسه شش مصوبه در خصوص اجرای سند تحول و آینده‌نگری ورزش‌‌های همگانی کشور در منطقه ۹، به تصویب رسید.

 

در این جلسه حمید سالمی، رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: هدف از برگزاری این جلسات، هم‌اندیشی بیشتر استان‌های مجاور، استفاده از پتانسیل‌ موجود در ورزش‌های همگانی و چگونگی تعامل و ایجاد همکاری پایاپای هر منطقه است.

 

وی ادامه داد: ‌این جلسه در حقیقت پیش جلسه کمسیون ورزش‌های همگانی کشور است که قرار است ۱۷ آذرماه با حضور مسوولان ۱۰ منطقه ورزش‌های همگانی کشور، ربیس فدارسیون و نماینده وزارت ورزش و جوانان در تهران تشکیل شود.

 

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان بیان کرد: ‌از نظر فدارسیون، ‌کشور ما برای پیشرفت واقعی ورزش‌های همگانی به ۱۰ منطقه تقسیم شده است که هر منطقه دارای سه استان می‌باشد و قرار است در کمسیون آینده نیز مصوبات مناطق ده‌گانه ارزیابی و بهترین طرح به عنوان الگوی پیشرفت سند تحول ورزش‌های همگانی کشور ثبت و ابلاغ شود.

 

به گزارش ایسنا در حین برگزاری این جلسه نیز رییس فدراسیون از طریق تماس تلفنی و ارتباط تصویری جلسه را رسد می‌کرد و در پایان هم از میزبانی خوب استان خوزستان قدردانی کرد.

 

برگزاری دوره مربیگری درجه ۲ آمادگی جسمانی بانوان کشور به میزبانی خوزستان، همایش کوهنوردی آقایان و بانوان کشور به میزبانی ایلام، همایش ورزش صبحگاهی به میزبانی لرستان، همایش علمی دوستداران سلامت به میزبانی خوزستان، برگزاری مسابقات فریزبی کشور به میزبانی خوزستان و راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی ورزش‌های همگانی منطقه ۹ کشور به صورت مشترک، شش مصوبه این نشست بودند.

ارسال دیدگاه