دفعات بازدید: 2,953

تاریخ انتشار: 1395/10/18 - 13:22

پیروزی پتروشیمی بندر امام بر نیروی زمینی/ تداوم صدرنشینی مردان شاهین‌طبع

%d9%be%d8%aa%d8%b1%d9%88-%d9%88-%d9%86%db%8c%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c

تیم پتروشیمی بندر امام با پیروزی بر تیم نیروی زمینی تهران صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال کشور را تداوم بخشید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام، عصر امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور مهران شاهین‌طبع و مردانش از تیم نیروی زمینی تهران پذیرایی کردند.

کوارتر نخست این مسابقه ۲۱ بر ۱۴ به سود پتروشیمی بندر امام خاتمه پیدا کرد تا شاگردان شاهین‌طبع نشان دهند مقابل سربازانینیروی زمینی کار سختی در پیش ندارند.

کوارتر دوم نیز با حساب ۱۶ بر ۱۲ به سود تیم میزبان به پایان رسید تا پتروشیمی بندر امام نیمه نخست را با برتری ۱۰ امتیازی و با نتیجه ۳۶ بر ۲۶ به رختکن برود.

کوارترهای سوم و چهارم نیز به ترتیب ۲۱ بر ۱۹ و ۲۹ بر ۲۵ به سود پتروشیمی بندر امام رقم خورد تا مردان مهران شاهین‌طبه در نهایت با حساب ۸۷ بر ۷۰ پیروز این مصاف باشند.

تیم پتروشیمی بندر امام با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم‌تر کرد.

گفتنی است در این دیدار بین تماشاگران حاضر در سالن قرعه‌کشی به عمل آمد و به ۱۰ هوادار پتروشیمی بندر امام جوایز نقدی اهدا شد. این قرعه‌کشی در بازی‌های خانگی پتروشیمی بندر امام ادامه پیدا خواهد کرد و در هر بازی به قید قرعه به ۱۰ تماشاگری که از ابتدا تا انتهای دیدار در سالن اندیشه شهرک بعثت حضور داشته باشند جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه