دفعات بازدید: 9,133

تاریخ انتشار: 1395/11/20 - 16:24

قهرمانی تیم فریزبی ساحلی بانوان خوزستان در مسابقات کشوری به میزبانی ماهشهر/کاظمی نژاد:ماهشهر معدن استعداد فریزبی کشور است

فریزبی ماهشهر ۱

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر،وحید کاظمی‌نژاد، رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان ماهشهر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزبانی مسابقات فریزبی بانوان کشور در ماهشهر، اظهار کرد: با توجه به رشد و توسعه رشته فریزبی در ماهشهر و در جهت معرفی بیش از پیش این رشته در شهرستان، میزبانی این دوره از مسابقات راه بر عهده گرفتیم.

وی با بیان این که مسابقات ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه برگزار شد، عنوان کرد: در این مسابقات شش تیم از استان های اصفهان، بوشهر، یزد، فارس، گیلان و خوزستان حضور داشتند که خوزستان در فینال این مسابقات با برتری ۹ بر ۲ برابر اصفهان به قهرمانی رسید و  تیم اصفهان نایب قهرمان شد و استان بوشهر با غلبه بر تیم گیلان توانست عنوان سوم را کسب کند. جام اخلاق نیز به گیلان رسید.

فریزبی ماهشهر خوزستان
رییس هیات ورزش های همگانی ماهشهر بیان کرد: سطح مسابقات بسیار خوب بود، ضمن این که همکاری شایسته انجمن فریزبی کشور، هیات همگانی خوزستان، اداره ورزش و جوانان ماهشهر و اداره ورزش و جوانان بندرامام خمینی، باعث شد تا مسابقات و این میزبانی با کیفیت مطلوبی به انجام برسد.

وی در پایان افزود: با همکاری فرماندار سابق شهرستان و با فعالیت چشمگیر کمیته فریزبی شهرستان، در حال حاضر بیش از ۱۴۵ ورزشکار سازماندهی شده در شهرستان داریم که این مهم نشان دهنده علاقه مندی جوانان به این رشته است، ضمن این که با توجه به پتانسیل بالای این شهرستان در رشته فریزبی، قصد داریم میزبانی مسابقات کشوری فریزبی آقایان را هم در این شهرستان عهده دار شویم.

فریزبی کشوری در ماهشهر

خوزستان ماهشهر فریزبی کشوری کاظمی نژاد

اصفهان فریزبی

ارسال دیدگاه