دفعات بازدید: 1,754

تاریخ انتشار: 1396/04/20 - 16:51

حواشی فینال لیگ برتر تنیس‎روی‎میز کشور؛روحیه دادن عجیب پسر خردسال افشین نوروزی به تیم پتروشیمی!!

۹۷۰

بازی دوم مرحله برگشت فینال بیست و پنجمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز کشور در ماهشهر با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا ـ منطقه خوزستان، این دیدار از ساعت ۱۷ امروز (یک‌شنبه) در سالن شهرک بعثت ماهشهر برگزار شد.

*رییس فدراسیون، مدیران پتروشیمی  ، مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام و همچنین دیگر علاقه‌مندان به این رشته از نزدیک نظاره‌گر این دیدار حساس و مهم بودند.

*باتوجه به نوآوری جدید فدراسیون و رونمایی از رسانه تصویری تنیس روی میز، این بازی از طریق سیستم اینترنتی به نمایش گذاشته شد.

*خانواده افشین نوروزی، کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران و عضو تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بودند.

*هنگام بازی دونفره نیما عالمیان و طاهرخانی از پتروشیمی برابر میرالماسی و احمدیان از تایدواتر، عالمیان از سوی تماشاگران بسیار مورد تشویق قرار گرفت.

*بازی تک نفره افشین نوروزی برابر احمدیان نیز با هیجان بسیاری از سوی تماشاگران و تشویق‌های آن‌ها دنبال می‌شد و “آرتیمان” پسر خردسال افشین نوروزی که در سالن حضور داشت، دائما با شعارهای “ماشاالله افشین، شیر افشین و ماشاالله سرویس” به تشویق پدر خود می‌پرداخت.

*پس از اتمام بازی انفرادی افشین نوروزی، او به‌شدت از سوی همسر خود مورد تشویق قرار گرفت.

* عالمیان برابر هدایی نمایش زیبایی داشت به صورتی که بارها از سوی هم‎تیمی‌هایش و تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت‌.

*از نکات بسیار جالب این بازی روحیه دادن عجیب پسر خردسال افشین نوروزی به تیم پتروشیمی بود؛ او در حین مسابقه از خوراکی‌هایی که برای خود به سالن آورده بود به پدر خود، هم‎تیمی‎های پدرش و اعضای کادر فنی تعارف می‌کرد!

آرتیمان نوروزی

*این بازی حساس در نهایت با نتیجه ۶ بر صفر به سود پتروشیمی به پایان رسید و این تیم برای هفتمین بار قهرمان لیگ برتر کشور شد.

*مراسم اهدای مدال نیز با نظم بسیار خوبی برگزار شد و پتروشیمی جام قهرمانی را بالای سر برد.

*در حاشیه مراسم جشن قهرمانی، باشگاه ورزشی پتروشیمی به پاس عدم حضور افشین نوروزی، کاپیتان تیم ملی ایران مقابل رقیبی از رژیم اشغالگر قدس در مسابقات جهانی، از او تقدیر کرد.

*همچنین لوح تقدیر و تندیس سپاس فدراسیون به پاس سال ها تعامل و همکاری با فدراسیون تنیس روی میز به عبدالخدر حیدری، سرپرست تیم تنیس روی میز پتروشیمی‌ بندرامام اهدا شد.

*در جشن قهرمانی، بازار عکس سلفی هم داغِ داغ بود.

افشین نوروزی ماهشهر

ارسال دیدگاه