دفعات بازدید: 2,378

تاریخ انتشار: 1396/04/20 - 17:04

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی: امسال شاهد بازی‌های مهیج‌تری در لیگ برتر بودیم

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام گفت: امسال با توجه به روش جدید فدراسیون در لیگ برتر کشور که هر برد نیم‌امتیاز داشت، مسابقات از حالت خسته‌کننده خارج و بازی‌ها مهیج‌تر شده بودند.

۹۶۷

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر هدایت فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ـ منطقه خوزستان‌، در خصوص قهرمانی تیمش در لیگ برتر تنیس‌روی‌میز کشور، اظهار کرد:‌ برای بازی‌های سوم و چهارم فینال تمرینات فشرده‌ای با حضور تمام بازیکنان‌مان در ماهشهر برگزار کردیم و خدا را شکر بازیکنانم به آمادگی خوبی رسیدند و در فینال هم آن‌چه که مورد انتظارمان بود، برآورده شد.

وی افزود: در دو بازی رفت مرحله فینال که در تهران برگزار شد، نیما عالیمان و افشین نوروزی را به دلیل این‌که در اختیار تیم‌ملی بودند و شاید به نوعی خسته شده بودند، به صورت مستمر در اختیار نداشتیم و از طرفی هم سایر بازیکنان‌مان که در شهرهای خود بودند، فرصت آن‌چنانی برای تمرین نداشتند و همین‌ها باعث شد که در دو بازی رفت فینال شرایط آماده‌ای نداشته باشیم.

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام در ادامه گفت: من فکر می‌کنم امسال با توجه به روش جدید فدراسیون که هر برد نیم‌امتیاز داشت، مسابقات از حالت خسته‌کننده خارج و بازی‌ها مهیج‌تر شده بودند. در واقع در روش گذشته بازی‌ها فرسایشی می‌شدند اما در روش جدید رقابت‌ها تنگاتنگ و جذاب شده بود.

وی بیان کرد: ‌امسال بازیکنان جدیدی همچون احمدیان و هدایی در لیگ برتر حضور داشتند که حضور این بازیکنان جوان و خوب، نوید خوبی برای تنیس‌روی‌میز ایران است. در کل امسال لیگ پویایی داشتیم.

فرهادی با بیان این‌که حضور بازیکنان خارجی می‌تواند به لیگ برتر ایران کمک کند، عنوان کرد:‌ پتروشیمی هر سال نه تنها به صرف قهرمانی، بلکه برای کمک به تیم‌ملی و تمرین تنیسورهای خارجی با ملی‌پوشان، چنین نفراتی را به خدمت می‌گرفت که این موضوع در ارتقا سطح بازیکنان تاثیرگذار بود. به هر حال حضور بازیکنان خارجی درجه یک، به ارتقا سطح کیفی تنیسورها بسیار کمک می‌کند.

وی افزود: شاید از سال آینده چند بازیکن کره‌شمالی برای حضور در تمرینات تیم‌ملی وارد ایران شوند که باشگاه‌ها نیز می‌توانند از این نفرات در تیم‌های‌شان استفاده کنند و شاید این‌گونه جذابیت لیگ هم بیشتر شود.

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام گفت: قهرمانی پتروشیمی تنها متعلق به این باشگاه نیست، بلکه آن را به مردم خوزستان و ماهشهر تقدیم می‌کنیم و امیدواریم این موفقیت تداوم داشته باشد.

ارسال دیدگاه