دفعات بازدید: 4,096

تاریخ انتشار: 1397/07/12 - 15:27

دبیر فدراسیون بسکتبال : پاداش قهرمانی متعلق به پتروشیمی است نه فدراسیون

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: پاداش قهرمانی در باشگاه آسیا متعلق به خود باشگاه پتروشیمی است و این پول به آنها خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر مسعود عماری در گفت‌وگو با فارس، در مورد قهرمانی پتروشیمی در مسابقات قهرمانی بسکتبال باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: خوشحالیم به هر طریقی بود پتروشیمی در این مسابقات حاضر شد و در نهایت هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. 

وی در پاسخ به این سؤال که جایزه ۲۰۰ هزار دلاری قهرمانی در آسیا به پتروشیمی داده می‌شود یا فدراسیون، گفت: پتروشیمی نماینده ایران بوده و این پول به حساب آنها واریز خواهد شد و حق خود آنهاست. 

دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه شنیده شده فدراسیون به کنفدراسیون آسیا اعلام کرده این مبلغ باید به حساب فدراسیون ایران واریز شود نه پتروشیمی، تأکید کرد: چنین چیزی نبوده است آنها به ما اعلام کردند که این پول را چطور به ایران پرداخت کنیم ما هم پاسخ دادیم به حساب ارزی دهیم اگر پتروشیمی حساب ارزی داشته باشد خودشان این پول را دریافت می‌کنند اگر هم نه این پول در حساب فدراسیون می‌آید و ما آن را به این باشگاه پرداخت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مشکل اینجاست که پولی که به حساب‌ها واریز می‌شود نمی‌توانیم برداشت کنیم و جریمه دریافتی از بائرمن هم هنوز برداشت نشده است. ما حتی به کنفدراسیون آسیا گفتیم اگر می‌توانند این پول را نقداً به نماینده باشگاه پرداخت کنند که آنها اعلام کردند مبلغ زیاد است و چنین چیزی امکان ندارد.

عماری در پایان عنوان کرد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و این مسائل حل خواهد شد، باید باز هم بگویم که این پاداش متعلق به باشگاه پتروشیمی است. 

ارسال دیدگاه