دفعات بازدید: 12,454

تاریخ انتشار: 1397/07/13 - 19:58

نگاه ویژه باشگاه پتروشیمی بندرامام به ورزش همگانی+توضیحات

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر باشگاه پتروشیمی بندرامام از دیر باز نگاه ویژه ای به ورزش همگانی و خانواده ها داشته است و در همین مهم دست به کارهایی بزرگی همچون ساخت خانه پینگ پنگ برای فرزندان و خانواده ها ، ساخت خانه ورزش های رزمی ، ساخت سالن بدن سازی ، تشکیل آکادمی های بسکتبال در رده های مختلف که باعث دعوت از فرزندان همین شهرستان به تیم های ملی شد و ده ها کار عمرانی دیگر از قبیل ساخت سالن چند منظوره و …..زده است.

از دیگر اقدامات تحسین بر انگیز باشگاه پتروشیمی بندرامام بکارگیری ۶۰ مربی بومی این شهرستان در رده های پایه در قسمت بانوان و آقایان است که در این مهم هم باشگاه پتروشیمی بندرامام گامی موثر و ارزشمند برای خانواده ها و فرزندان برداشته است.

انجام متعدد همایش های پیاده روی و برگزاری مسابقات در میان خانواده های پتروشیمی بندرامام در رده های مختلف و همچنین بالاترین اعزام ورزشکاران در رشته های مختلف آقایان و بانوان به مسابقات صنایع پتروشیمی و وزارت نفت از دیگر دستاوردهای غیر قابل انکار و ستودنی این باشگاه میباشد.

از دیگر اقدامات ارزشمند این باشگاه که باعث شد کارشناسان ورزش ماهشهر از آن به عنوان یک سند با ارزش نام ببرند حمایت جوانان این منطقه در رشته بسکتبال بود که باشگاه با تشکیل تیم لیگ برتری جوانان و استفاده از مربیان و بازیکنان بومی باعث شد تا امروز شاهد دعوت از چندین بازیکن از رده های جوانان به اردوهای تیم ملی ایران باشیم.

حمایت شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی بندرامام از ورزش همگانی و همچنین ساخت سالن های گوناگون در نقاط مختلف شهرستان و حمایت همه جانبه مدیرعامل پتروشیمی بندرامام و هیئت مدیره این باشگاه از دلایل توسعه ورزش های همگانی در بین اقشار مختلف مردم بویژه کارکنان و فرزندان کارکنان پتروشیمی بندرامام است.

ارسال دیدگاه