دفعات بازدید: 4,333

تاریخ انتشار: 1390/11/21 - 13:50

مسابقات استپ بین باشگاه های پوریای ولی و علم تمرین به مناسبت دهه فجر

 

به گزارش روابط عمومی هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک ماهشهر به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقات استپ بین باشگاه های پوریای ولی و علم تمرین برگزار شد.

این مسابقات با همکاری و همت سرکار خانم شعبانی برگزار شد ضمن اینکه در پایان خانم شعبانی از خانم سعده ریاست محترم هیئت ، مربیان  ، ورزشکاران و مدیران باشگاه ها تشکر و قدردانی نمود.

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :16

  • مائده ناخدااصل

    تاریخ : ۲۱ - بهمن - ۱۳۹۰

    با عرض سلام خدمت شمـــــا…
    جـــا داره اینجا از زحمــــــــــــات سرکار خانم راضیه عبدالهی دوست و مربیه عزیزم تشکــــــر کنم …

    از والیبال بانوان پتـــروشیمی هم خبـــر بذارین لطفا”
    ناسلامتی هفته ی دیگه داریم میریم دسته 2 بازی داریــــــم


  • فرحناز

    تاریخ : ۲۱ - بهمن - ۱۳۹۰

    از خانم شعبانی واقعا تشکر میکنم که با ترتیب دادن یک مسابقه ی دوستانه بین دو باشگاه پوریای ولی وعلم تمرین روحیه ای تازه ای به کار وهمچنین باعث تحول چندانی در زندگی ما داشت باعث شد که ما از مشکلات روزمره ی زندگی کمی دور بشیم…وامیدوارم در اینده نیز از این چنین مسابقات داشته باشیم و موفقیت های بیشتری کسب کنیم…..وبه امیدپیروزی همه ی ورزشکاران ماهشهری وموفقیت بیشتر همه مربیان واساتید ماهشهر…انشالله


  • سعید

    تاریخ : ۲۵ - بهمن - ۱۳۹۰

    چقدر عکساتون زشته


  • نازنین

    تاریخ : ۲۵ - بهمن - ۱۳۹۰

    من خواهر یکی از این شیر زنان ماهشهری هستم .از این که میبینم در عرصه ورزش موفق شده خیلی خوشحالم .امیدوارم همیشه موفق باشی.


  • هانا

    تاریخ : ۲۵ - بهمن - ۱۳۹۰

    خاله لیلا سلام .خوشحال شدم دیدمت.از این که موفق شدی خوشخالم.از طرف دختر خواهرت


  • بهاره میگه:

    تاریخ : ۲۶ - بهمن - ۱۳۹۰

    آفرین لیلی جون کولاک کردی الحق که خاله خودمی. مبارک باشه


  • مسعودوسمانه

    تاریخ : ۲۸ - بهمن - ۱۳۹۰

    سلام خاله لیلا.خیلی خوشحالم که عکس قشنگتودیدم.ایشاا…عیدخودتوببینم.ازطرف سمانه ومسعود


  • فرهان

    تاریخ : ۲۹ - بهمن - ۱۳۹۰

    سلام
    برادرزاده ام بتول بختياري قهرمان ژيمناستيك شهرستانهاي ماهشهر وبندرامام شده ولي ازايشان هيچ عكسي نميبينم لطفابراي تشويق اين كودكان ونوجوانان خبروعكس آنهارو چاپ كنيد
    مرسي


  • یاسمن

    تاریخ : ۱ - اسفند - ۱۳۹۰

    آقای کاظمی نزاد سلام توجه و دقت و اهمیت شما به نظرات تمامی کاربران سایت جای بسی سپاس دارد .در صورت امکان گزارشهای کاملی از تجهیزات.امکانات.وضعیت ساختمان و بهداشت باشگاههای شهرستان ماهشهر تهیه و راجع به برنامه و طرح های آینده ی مسئولین و مربیان محترم هرباشگاه باآنهامصاحبه انجام شود تا بدین وسیله تقدیری ازتلاش زحمتکشان این عرصه بعمل آید.
    در این صورت ورزشکاران گرامی با داشتن اطلاعات جامع تری از مکانهای ورزشی شهرستان بهتر می توانند باشگاه مناسب خود را انتخاب کنند.با تشکر فراوان


  • بهار

    تاریخ : ۱ - اسفند - ۱۳۹۰

    خانم عبداللهی عزیز مسئول باشگاه پوریای ولی 2 سلام .
    من یکی از هنرجویان باشگاه شما هستم.مدتهاست که در این سالن همراه خانم شعبانی مربی فعال و کوشا و بسیار موفق گام میزنم اگرچه با تکنیکها وطراحی حرکات ورزشی و روشها وفنونی که ایشان خبره ی این کار هستند بسیاری از خانمها مشکلات جسمی شان به طور باورنکردنی و خارق العاده ای رفع شده است و نتیجه گرفته اند ولی باز هم تعدادی دیگر که کم هم نیستند عضو این باشگاهند که شرایط خاصی دارند و نیازمند دستگاههای ورزشی مخصوصی می باشند .
    واقعا حیف است که باشگاهی با این وسعت و پاکیزگی و با مدیریت عالی شما و چنین مربی کار آمدی هیچ دستگاه ورزشی مناسبی برای خانمها نداشته باشد. امیدوارم این مشکل حل شود .با تشکر


  • شعبانی

    تاریخ : ۳ - اسفند - ۱۳۹۰

    با سلام خدمت شماورزشکاران وخسته نباشید به شما اقای کاظمی نزاد که تلاش فراوان برای ادامه یابی این سایت. در اینجا یک تبریک جانانه به ملیکای مکتوفی که در رشته زیمناستیک به فعالیت مشغول میباشد ودر مسابقات دهه فجر رتبه دوم را از آن خود کرد ….ملیکا جان امیدوارم همیشه سربلند وسرافراز هم در عرصه ورزش وزندگی باشی..انشالله…..با تشکر


  • یاسمن

    تاریخ : ۳ - اسفند - ۱۳۹۰

    آقای عیدی وند سلام
    از آنجا که همت عالی شما را در تجهیز باشگاه علم تمرین برای آقایان دیده بودم بسیار امیدوار بودم که ارجاع مسئله ی کفپوش باشگاه به شما قطعا مشکل را حل خواهد کرد. اما …؟؟!!!
    کف سالن واقعا بسیار ناهموار شده و گام زدن روی آن بسیار مشکل و خطرناک است و احتمال آسیب دیدگی شدید وجود دارد . خواهشمندم لطفا رسیدگی کنید.


  • یاسمن

    تاریخ : ۸ - اسفند - ۱۳۹۰

    خانم نیک نزاد و آقای عیدی وند سلام
    از اینکه در آستانه ی فرا رسیدن سال نو .موج جدید تغییرات و تعمیرات و ساماندهی را در باشگاه علم تمرین از امروز آغاز نموده اید واقعا سپاسگزارم و امیدوارم که این بهسازی ادامه یابد و انشاالله کف . کفپوش و سیستم صوتی را هم شامل شود. با تشکر فراوان


  • یاسمن

    تاریخ : ۶ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    آقای کاظمی نژاد سلام
    اگر به اخبار سایت و خصوصامصاحبه های انجام شده توجه کرده باشید به نظر میرسد که این سایت در حال تغییربه *سایت ورزشی شرکت و صنایع پتروشیمی* است و ظاهرا توجه آن به سایر جوانان و ورزشکاران و مربیان زحمتکش و باشگاههای غیر وابسته به شرکت درحال کاهش است .
    بهتر است تغییر رویه ای داده شود خصوصا در بخش مصاحبه ها و واقعا این سایت همان رسالت ارزشمندی را که در نام آن نهفته است *پایگاه ورزش و جوانان ماهشهر*نه فقط ورزشکاران شرکتی !! را به بهترین و شایسته ترین شکل انجام دهد و حداقل در این سایت خبری ورزشی تفکیک و تبعیضی برای جوانان از نظر شرکتی و غیر شرکتی بودن که بطور بارزی در همه جا مشهود است صورت نگیرد. باتشکر.


  • حردان

    تاریخ : ۱۷ - تیر - ۱۳۹۴

    چه قشنگ….خانم شعبانی عزیزم همه جا گل کاشته…


  • بهار

    تاریخ : ۱۸ - تیر - ۱۳۹۴

    با سلام
    بله حردان جان .گلهای فراوان و زیبایی کاشته بودند .
    ولی در عجبم از این باغبان !!!!!!!
    که چه زود با دست خود گلهایشان را پرپر کردند .
    ولی لطف یزدان پاک این گلها را به دستان پر مهر باغبانی با درایت تر و مهربانتر سپرد وحالا زیباتر و شادابتر هستند .
    گل عزیز است غنیمت شمریدش صحبت ……


ارسال دیدگاه