دفعات بازدید: 23,983

تاریخ انتشار: 1397/09/19 - 11:08

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام: با قدرت در جام باشگاه های بسکتبال جهان شرکت می کنیم

شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: حضور تیم ما در اولین دوره جام باشگاه های بسکتبال جهان قطعی است و برای شرکت در این رویداد آمادگی خود را اعلام کرده ایم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، درباره حضور این تیم در رقابت های باشگاه های جهان اظهار داشت: رقابت های جام باشگاه های جهان برای نخستین بار است که در بسکتبال برگزار می شود و قطعا حضور نماینده ایران در آن اهمیت بسیار بالایی دارد.
اولین دوره جام باشگاههای جهان ۲۰۱۹ بهمن ماه امسال برگزار می شود و تیم پتروشیمی به عنوان قهرمان آسیا در این رقابت ها حضور دارد.
یاوری با اشاره به محل برگزاری این رقابت ها گفت: طبق اعلام اولیه قرار است ریودوژانیرو میزبان این مسابقه باشد، اما شنیده ایم که احتمال دارد میزبان تغییر و تایلند اولین دوره را برگزار کند که البته هنوز چیزی به طور قطعی اعلام نشده است. به هر حال ما برنامه هایمان را انجام می دهیم تا برای حضور در این رقابت ها آماده باشیم.
وی با بیان این مطلب که تیم های حاضر در رقابت ها نیز مشخص شده اند، بیان کرد: همه کارها را انجام می دهیم و برنامه ریزی دقیق داریم تا بدون مشکل عازم مسابقات شویم. در این مسیر باشگاه نیز حامی ما خواهد بود تا محدودیتی نداشته باشیم و بتوانیم نماینده ای شایسته برای بسکتبال کشور در این جام باشیم.
یاوری در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به بالا بودن هزینه ها مشکلی برای اعزام تیم وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: ما برنامه ریزی هایمان را انجام داده ایم و مجموعه پتروشیمی نیز مثل همیشه حامی ما خواهد بود. البته اعلام شده که رقابت ها نیز برای حضور تیم ها در مسابقات حمایت هایی خواهند داشت.
مدیرعامل پتروشیمی در پاسخ به این پرسش که پاداش باشگاه های آسیا به حساب پتروشیمی واریز شده یا خیر؟ بیان کرد: مشکلی وجود ندارد. بخشی از آن را دریافت کرده ایم. طبق روال، فیبا آسیا پول را به فدراسیون می دهد و فدراسیون نیز آن را به حساب ما واریز می کند.
وی در پاسخ به این سوال که وضعیت تیمش را به عنوان یکی از مدعیان این فصل لیگ برتر چطور ارزیابی می کند؟ تصریح کرد: در فصل گذشته ما از ۱۶ بازی رفت و برگشت به ۱۵ برد رسیدیم و تنها بازی آخر را باختیم. وقتی تیمی چنین نتیجه ای می گیرد قطعا مدعی است، اما وقتی در این مسیر یک گوشه کار می لنگد، نتیجه تغییر می کند. 


یاوری افزود: این فصل نیز ما مدعی هستیم و به عنوان قهرمان آسیا وارد لیگ شده ایم و باید نتیجه بگیریم، اما شرایط همان طور است و شاید تیمی دیگر بهتر از ما کار کند و نتیجه بگیرد. هدف ما تلاش کردن و کسب بهترین نتیجه در مسیر پیش رو است. 
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی با اشاره به وضعیت تیمش اظهار کرد: بازیکنان خوبی در تیم داریم و مجموعه تمام تلاش خود را می کند که بازیکنان بدون حاشیه و با شرایطی مطلوب کارشان را ادامه بدهند. قهرمانی در آسیا نیز باعث شد لیگ را با انرژی مضاعف شروع کنیم و با یک ثبات خوب پیش برویم.
او با بیان این مطلب که فعلا برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارد، گفت: بازی های حساسی داریم و تمام تمرکز تیم بر روی آن ها است. این هفته با شیمیدر بازی داریم و رقابت با ذوب آهن و نفت آبادان پیش روی ما است و باید کاملا آماده باشیم. 
یاوری درباره وضعیت مصدومیت کاردوست نیز گفت: اصغر کاردوست سلامتش را بدست آورده و از این هفته در ترکیب تیم حضور دارد و به میدان می رود. 
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی درباره وضعیت ارسلان کاظمی و دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی نیز تصریح کرد: ارسلان وضعیت خوبی دارد. او بازیکنی حرفه ای است و می داند هر اتفاقی بخشی از ورزش حرفه ای او به حساب می آید و می داند چطور خودش را مدیریت کند. اگر بازیکنی با چنین شرایطی کنار نیاید اذیت می شود، اما ارسلان کاملا حرفه ای است و می داند چگونه همه چیز را مدیریت کند.

ارسال دیدگاه