دفعات بازدید: 542

تاریخ انتشار: 1390/11/24 - 3:20

اين استان در زمينه تعداد پروژه‌هاي ورزشي افتتاح شده در ايام دهه فجر در كشور ركورددار است

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اين استان در زمينه تعداد پروژه‌هاي ورزشي افتتاح شده در ايام دهه فجر در كشور ركورددار است.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشي ايسنا از خوزستان، حميدرضا گرشاسبي در مراسم افتتاح سالن تيراندازي شهرك نفت كه روز گذشته 21 بهمن‌ماه در محل اين مجموعه ورزشي برگزار شد، اظهاركرد: امسال و به مناسبت دهه مبارك فجر 42 پروژه ورزشي در استان خوزستان افتتاح شده است.

وي افزود: با افتتاح اين پروژه‌ها، سرانه‌ي ورزشي استان 113 هزار مترمربع افزايش يافت. براي اين كار بيش از 81 ميليارد تومان هزينه شده است.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان درمورد به تاخير افتادن زمان افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفري اهواز كه قرار بود 20 بهمن‌ماه انجام شود، گفت: كار ساخت اين ورزشگاه به پايان رسيده و هم اكنون آماده‌ي افتتاح است اما باتوجه به تراكم تعداد افتتاحيه‌ها و عدم حضور رييس‌جمهور در زمان مقرر، زمان افتتاح اين پروژه به 15 اسفندماه موكول شد.

گرشاسبي تصريح‌كرد:‌ اين ورزشگاه 15 اسفندماه و با برگزاري ديدار دوستانه‌اي بين يك تيم تركيه‌اي و تيمي منتخب از بازيكنان خوزستاني رسما به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وي يادآورشد: همچنين پيست دوچرخه‌سواري اهواز در حال حاضر آماده افتتاح است كه قرار است در آينده‌ي نزديك و با حضور وزير ورزش و جوانان افتتاح شود.

مدير كل ورزش وجوانان در مورد افتتاح سالن تيراندازي مجموعه ورزشي نفت، گفت: ساخت اين سالن بيش از 150 ميليون تومان هزينه در برداشته است و به لحاظ كيفي يكي از بهترين سالن‌هاي تيراندازي در سطح استان و حتي كشور است.

ارسال دیدگاه