دفعات بازدید: 5,920

تاریخ انتشار: 1400/03/24 - 14:49

خادم علی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول شد

طی حکمی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خادم علی تهذیبی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر تهذیبی کارمند ستاد وزارت ورزش و جوانان است که از سوی این وزارتخانه به دزفول مامور شده تا پروژه های عمرانی نیمه تمام را تمام کند و ورزش دزفول رو سامان دهد.

خادم علی تهذیبی که نامش به عنوان یکی از گزینه های اصلی مدیرکلی ورزش خوزستان مطرح است پیش از این رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر ، رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین ، رئیس اداره ورزش و جوانان بندر امام خمینی (ره) ، معاون مالی اداری اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان ،رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان و رئیس هیات های استانی قایقرانی و کونگ فو را در کارنامه موفق خود دارد.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • مهتاب ثمری

    تاریخ : ۲۵ - خرداد - ۱۴۰۰

    تبریک به آقای دکتر تهذیبی و خوشبحال دزفولی ها که یه مدیر خوب و شجاع گیرشون اومد


  • با سلام و احترام
    خدمت ریاست محترم اداره ورزش شهرستان دزفول جناب دکتر تهذیبی مرد خستگی ناپزیر شهرستان دزفول
    شک نیست پیشرفت ورزش شهرستان دزفول در سال های اخیر در زمینه مختلف مدیون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی شما انسانی دلسوز ، خدم تلاش و خستگی ناپزیر شهرستان دزفول است.
    حمایت های مالی و معنوی شما برای رشته های مختلف ورزشی اعم از ورزش های گروهی و انفرادی مایه دلگرمی ورزشکاران شهرستان گردیده به ثمره آن کسب مدال های رنگا رنگ ملی و جهانی در رشته های مختلف ورزشی در سال های اخیر می باشد.
    در این برهه از زمان که کشور بزرگ ایران گریبان گیر مشکلات اقتصادی عدیده ای گردیده ، دست به پروژه های مختلف ورزشی و جذب بوجه های متعدد از توان هر مسولی بر نمی آید که شما به شایسته در این مسیر قدم برداشته اید.
    پیگیری های مجدانه حضرت عالی در کسب سهمیه بودجه برای ورزشگاه شهید مجدیان دزفول، ورزشگاهی که سالیان سال است همینطور نیمه کاره راکت مانده بود، به لطف یمن حضور و نگاه مسولانه و متعهدانه جنابعالی این امر خدا پسندانه میسر شد و بار دیگر همه ورزشکاران و ورزش دوستان این شهرستان را مسرور نمودید وامید ها در دل ها زنده گردید. لذا ما ورزشکاران شهرستان دزفول برخود می بالیم و وظیفه می دانیم به مصداق حدیث <> به پاس زحمات شبانه روزی ، از شما تشکر نموده و رجاء واثق داریم همچون گذشته برای ارتقاء جایگاه ورزش این شهرستان از هیچ کوشش دریغ نمی فرمایید ، مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام نموده و از خداوند متعال عمر طولانی و با خیر و برکت همراه با موفقیت ، عزت و سرافرازی آرزومندیم ، همواره خواهان تداوم این عنایت پر مهر و ارزنده جنابعالی می باشیم.

    امین شمس
    دبیر هیئت ورزشهای همگانی شهرستان دزفول


ارسال دیدگاه