دفعات بازدید: 1,060

تاریخ انتشار: 1390/11/27 - 3:08

نیما عالمیان : فدراسیون مقصر غیبتم در تور کویت است/ یک سال است در رویدادی شرکت نکرده‎ام

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با انتقاد از اینکه به خاطر صادرنشدن روادید از شرکت در تور جهانی کویت بازماند،گفت: مقصر فدراسیون است که همه کارهایش را دقیقه آخر انجام می‎دهد.

به گزارش پایگاه خبری تنیس روی میز نیما عالمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وقتی قرار است در رویدادی شرکت کنیم بهتر است مسئولان فدراسیون از یک ماه قبل برای تهیه ویزا اقدام کنند نه اینکه انجام کار را به دقیقه آخر موکول کنند و در آخر هم تیم را با تاخیر و ناقص راهی کنند و از طرفی بازیکنان مجبور شوند دیدارهای‎شان را به صورت فشرده برگزار کنند.

وی با اشاره به صحبت‏های رئیس فدراسیون تنیس روی میز مبنی بر اینکه تمام شدن تاریخ پاسپورت نیما عالمیان موجب لغو سفرش به کویت شد، خاطرنشان کرد: تاریخ پاسپورت من دو ماه پیش تمام شده بود اما مسئولان توقع داشتند من خودم دنبال کارهای لازم برای گرفتن پاسپورت جدید بروم. وقتی من 24 ساعته در حال تمرین هستم چطور می‏توانم این کار را انجام دهم.

پینگ‎پنگ‎باز ملی‎پوش کشورمان ادامه داد: البته در آخر هم خودم برای تعویض پاسپورتم اقدام کردم اما آنقدر دیر شده بود که نتوانستم ویزا بگیرم. فدراسیون نباید کم کاری کند تا اینگونه مشکلات ایجاد شود و مجبور شود به زور ویزای بازیکنان را بگیرد.

عالمیان که در رقابت‎های انتخابی تیم ملی به عنوان نخست دست یافت و هفته آینده باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند با ابراز نگرانی از شرایط کلی‎اش تصریح کرد: از یک سال پیش در هیچ پروتور و تور جهانی شرکت نکرده‎ام. در لوکزامبورگ که اصلا بازی نکردم. قبل از مسابقات دهه فجر هم به اصرار فدراسیون و علی رغم میل باطنی به آکادمی رفتم اما مصدوم شدم و بازی‏ها را از دست دادم.

وی افزود: پیش از رقابت‎های انتخابی المپیک هم که در آکادمی مسموم شدم و نتوانستم دیدارهای خوبی برگزار کنم. در کل شرایطم برای شرکت در رقابت‎های قهرمانی آسیا (ماکائو) خیلی خوب نیست به خصوص اینکه با لغو سفرم به کویت باید این چند روز باقی مانده تا مسابقات را بدون حریف تمرینی سپری کنم چون نوشاد حریف تمرینی‎ام بود که در تور جهانی کویت شرکت کرده است. بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی از کویت باید راهی محل مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

نیما عالمیان در پایان گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسابقات جهانی در پیش است و از فدراسیون انتظار دارم توجه بیشتری به من و مجموعه تیم ملی داشته باشد. این توقع را هم دارم که برای این مسابقات پدرم را هم به محل برگزاری بازی‎ها اعزام کنند چون مربی من و نوشاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تنیس روی میز پس از دو روز تاخیر بامداد چهارشنبه برای حضور در تور جهانی کویت عازم این کشور شد اما نیما عالمیان به دلیل صادر نشدن روادید از سفر بازماند.

ارسال دیدگاه