دفعات بازدید: 871

تاریخ انتشار: 1390/12/02 - 13:15

آبادان رکورد دار استان خوزستان شد

حضور 100 هزار نفری آبادانی‌ها در همایش پیاده‌روی خانوادگی

آبادان رکورددار استان خوزستان شد

بیست و نهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شعار نشاط، تحرک و سلامتی، به مناسبت طلیعه سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب، روز جمعه 28 بهمن‌ماه با حضور گسترده شهروندان و برجا گذاشتن رکوردی تاریخی و ماندگار برگزار ‌شد.

این همایش که به شکل زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شد از ساعت 7:30 دقیقه صبح از میدان امام خمینی، جنب بقعه متبرکه سیدعباس آغاز و تا پیاده‌روی انتهای جاده ساحلی بهمنشیر ایستگاه چهار قدس ادامه یافت.

برای این همایش جوایز ارزشمندی از جمله پنج دستگاه خودروی پراید یک‌ دستگاه توسط شهرداری، یک‌ دستگاه توسط اداره ورزش و جوانان خوزستان و سه دستگاه توسط سازمان منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده بود که به قید قرعه به شهروندان خوش‌شانس اهداء شد.

صدها دوچرخه، سفر عتبات ‌عالیات، عمره مفرده و جوایز ارزنده دیگر از جمله جوایز در نظر گرفته شده برای این همایش بود که مقرر گردید در روزهای آتی با حضور نمایندگانی از ادارات متولی با نظارت دادستانی قرعه کشی و از طریق پیامک، بنرهای اطلاع رسانی و مطبوعات محلی برگزیدگان معرفی شوند.

مهم‌ترین هدف از برگزاری این‌ همایش‌ 100 هزار نفری ایجاد شادابی و تقویت روحیه ورزشی بین خانواده‌ها بود که به نحو شایسته ای برگزار شد.

 

شیرازی: همایش پیاده‌روی گل سرسبد فعالیت ورزش‌های همگانی در آبادان بود

شهردار آبادان گفت: همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در آبادان، گل سرسبد فعالیت‌های اخیر هیئت ورزش‌های همگانی در این شهرستان بود.

 محمود رضا شیرازی با حضور در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان اظهار داشت: از مردم آبادان به خاطر حضور 100 هزار نفری خود در این همایش بی‌نظیر تشکر می‌کنم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: بی‌شک برای برگزاری این گردهمایی باشکوه، حمایت‌های فرمانداری ویژه شهرستان و رهنمودهای امام جمعه فرهیخته آبادان کمک بسیاری به ما کرد.

شهردار آبادان با اشاره به فعالیت‌های اخیر ورزش‌های همگانی در آبادان افزود: در روزهای تعطیل اعیاد و جمعه‌ها به شکل اختصاصی به رشته‌های خاص همگانی همانند طناب‌کشی، طناب‌زنی، دارت، ماهیگیری و دوچرخه‌سواری پرداخته که البته همایش پیاده‌روی بزرگ امروز گل سر سبد این فعالیت‌ها بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در چند ماه فعالیتم در آبادان به کمک منطقه آزاد اروند چهار زمین چمن مصنوعی را در این شهرستان افتتاح کرده و روزهای آینده نیز سه زمین دیگر نیز به این تعداد افزوده می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان تصریح کرد: بعد از افتتاح زمین‌های چمن مصنوعی، اولین لیگ محلات آبادان را با استقبال بسیار خوب و حضور 78 تیم برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: روز یکشنبه 30 بهمن مسابقات فینال و نیمه‌نهایی این لیگ را برگزار کرده که با مساعدت صدا وسیمای آبادان این بازی‌ها را به شکل زنده از سیمای این مرکز تماشا می‌کنیم.

هزینه 100 میلیون تومانی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی آبادان

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از در برداشتن هزینه 100 میلیون تومانی همایش برزگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان برای ارگان‌های برگزار کننده خبر داد.

 خادم علی تهذیبی در همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده آبادان اظهار کرد: جمعیت بسیاری در این همایش شرکت کرده که این موضوع علاقمندی مردم آبادان به مقوله ورزش و سلامتی را نشان می‌دهد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: از 10 روز قبل درگیر آماده‌سازی و هماهنگی برای برگزاری این مراسم بوده که در این میان نباید از برگزاری جلسات مکرر در فرمانداری ویژه شهرستان و فرامین امام جمعه محترم آبادان به سادگی گذشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از مقدار هزینه اختصاص یافته برای برگزاری این همایش گفت و افزود: اگر جوایز را نیز به میزان مبالغ اضافه کنیم چیزی حدود یکصد میلیون تومان از سوی ارگان‌های برگزار کننده همایش بزرگ خانوادگی در آبادان هزینه شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که با نامگذاری جاده ساحلی آبادان به جاده سلامت، هر چه بیشتر از گذشته به نهادینه‌سازی ورزش‌های همگانی در این شهرستان کمک کنیم.

تهذیبی ضمن تقدیر از سیمای مرکز آبادان تصریح کرد: بار اصلی پخش زنده این همایش بزرگ از شبکه سوم سیما بر عهده سیمای مرکز آبادان بود که تلاش پرسنل این ارگان نیز قابل تقدیر است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

حماسه سلامت در آبادان شکل گرفت

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: با حضور پرشور مردم آبادان در همایش برزگ پیاده‌روی خانواده، حماسه سلامت درآبادان شکل گرفت.

علی مجد آرا با حضور در همایش برزگ پیاده‌روی خانوادگی در آبادان اظهار کرد: استقبال مردم خونگرم آبادان در این گردهمایی ورزشی فوق العاده بود.

وی با اشاره به ابعاد فرهنگی و ورزشی این گردهمایی اضافه کرد: سالهای دفاع مقدس را در آبادان بوده و از نزدیک با حماسه‌های رزمندگان اسلام آشنا هستم. به عقیده من مردم فهیم آبادان با حضور گرم خود در همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده این بار حماسه دیگری را در حوزه سلامت رقم زدند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: امیدوار هستیم مردم کشورمان با رعایت سلامت شخصی و خانوادگی و با توجه یه این موضوع که سال2012 از سوی سازمان بهداشت جهانی به عنوان سال سالمند و سلامتی معرفی شده هر چه بیشتر از قبل به ورزش‌های همگانی روی بیاورند.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: مردم ایران باید با پرداختن به ورزش حداقل 30 دقیقه‌ای در سه روز هفته و مصرف مناسب لبنیات، سبزیجات، میوه به مقابله با افسردگی بپردازند.

مجد آرا تصریح کرد: بسیار خوشحال هستم که عنوان کنم که مردم آبادان امروز با حضور بی‌سابقه خود در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، رکورد جمعیت شرکت‌کننده در این همایش در استان خوزستان را شکستند.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی آبادان ضمن پخش زنده از شبکه سوم سیما با اهدای پنج خودروی پراید به قید قرعه به شرکت کنندگان خاتمه یافت.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان:

امروز به این واقعیت رسیدیم که ورزش متعلق به آبادان است

رئیس اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با برگزاری همایش پرشور پیاده‌روی خانوادگی در آبادان بیشتر به این واقعیت نزدیک شدیم که ورزش متعلق به این شهر است.

 حمیدرضا گرشاسبی با حضور در همایش پیاده‌روی خانوادگی آبادان اظهار کرد: استقبال مردم آبادان از این همایش بی‌نظیر بود.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با حضور پرشور و بی سابقه مردم آبادان در این گردهمایی ورزشی هر چه بیشتر از گذشته به این واقعیت نزدیک شدیم که ورزش متعلق به این شهرستان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به تاریخ ورزش آبادان افزود: حکایت‌های بسیاری از سابقه ورزشی آبادان وجود داشته و به قول معروف فرزندان این خطه پا به توپ به دنیا می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: از تمام مسئولانی که برای هر چه بهتر برگزار شدن این همایش تلاش کردند نهایت قدردانی را دارم.

گرشاسبی در ادامه از فعالیت‌های اخیر اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت و تصریح کرد: با توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان هفته گذشته مبلغ 7 میلیارد تومان به ورزش خوزستان کمک شد که یک میلیارد تومان را به عملیات بازسازی ورزشگاه پنج مهر آبادان اختصاص داده تا علاقمندان به فوتبال در این شهرستان زودتر شاهد افتتاح این پروژه باشند.

پیام تبریک پایگاه خبری ورزش و جوانان به مسئولین ذیربط این همایش با شکوه : 

احتراماً این پایگاه خبری ضمن عرض تبریک و قدردانی از جناب آقای گرشاسبی مدیر توانا و مردمی اداره ورزش و جوانان خوزستان از تهذیبی رئیس  فعال و زحمتکش اداره ورزش و جوانان آبادان که با همت و تلاش مضاعف با همکاری نهادهای مختلف بالاخص هیئت  توانمند ورزش های همگانی خوزستان و هیئت ورزش های همگانی آبادان  ، شهرداری آبادان و صدا و سیما که این همایش غرور آفرین را در آبادان برگزار نمودند و باعث ایجاد شور و نشاط در بین مردم خونگرم و دوست داشتنی آبادان شدند تشکر و قدردانی نماید از خدواند منان برای تمام کسانی که در این مهم نقشی را ایفاد نمودند سلامتی و توفیقات روز افزون را مسئلت مینماید.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :7

  • مهدی

    تاریخ : ۵ - اسفند - ۱۳۹۰

    با عرض سلام وخسته نباشی لطفا اسامی تمام برندگان را اعلام کنید با تشکر


  • سیذ عباس

    تاریخ : ۱۲ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    با سلام با گذشت 4 ماه از گذشت این مسابقه ژپاده روی و اعلام برندگان مسابقه هنوز جوایزی دست ما نرسیده و هربار هم که به اداره تربیت بدنی می رویم م یگویند باید از خیرش بگذریم چون بودجه ندارند این جوایز را بدهند ایا واقعا این درسته است
    خوب اگر پول ندارید چرا جایزه براش میگذارید ؟ لطفاا شهرداری ابادان پاسخگو باشد؟؟
    یک شهروند


  • کریمی

    تاریخ : ۱۸ - تیر - ۱۳۹۱

    با سلام …ما که هر بار رفتیم شهرداری و اداره تربیت بدنی از جوایز خبری نبود بجز چند دست لباس و هی قول دادن که دوچرخه ها رو بعدا میدهند حالا هم که میگن مهلت جایزه ها تا 4 خرداد بوده و هیچکس نیامده دنبال جایزه ها و این به معنی انصراف بوده ؟
    وقتی جایزه ایی نبوده ما چطور نیومدیم نگرفتیم …واقعا که جالب نیست تازه شما تلفن تمام برنده ها رو داشتین میتونستین زنگ بزنید …
    من که شما رو حلال نکرده و بخدا میسپارم حق الناس و نمیشه زیر پا گذاشت…


  • مریم

    تاریخ : ۲۶ - تیر - ۱۳۹۱

    سلام و خسته نباشید.من هم دو چرخه برنده شدم ولی بهم گفتن هنوز بودجه ش اماده نشده و باید منتظر بمونم یعنی دیگه بهمون نمی دنش؟خواهش میکنم لطف کنید هماهنگی کنید با مسولان و ما که اینهمه منتظر بودیم رو از نگرانی خلاص کنید…لطفا با ایمیل من تماس بگیرید اگر درست شد این قضیه…من خیلی رفتمو و اومدم از شهرداری و فرمانداری و تربیت بدنی فقط قول زمان رو دادن و گفتن خودمون بهتون زنگ می زنیم.
    با تشکر


  • مرضیه فرحانی

    تاریخ : ۲۲ - بهمن - ۱۳۹۱

    باسلام من برنده نفر دوم بودم که پراید برنده شدم پراید هم اردیبهشت ماه دادن با اینکه دیر شد ولی بازم ممنونم


  • شعبانی

    تاریخ : ۲۲ - بهمن - ۱۳۹۱

    دنیا ((((((((((((( آبادان))))))))))))


  • مرضیه فرحانی

    تاریخ : ۸ - اسفند - ۱۳۹۱

    عشق فقط ابدان دوباره همایش بذارید که نفر اول بشم اون بار نفر دوم شدم


ارسال دیدگاه