دفعات بازدید: 20,614

تاریخ انتشار: 1402/02/02 - 15:36

پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر به مناسبت عید سعید فطر

.

بسم الله الرحمن الرحیم

رمضان فرصتی برای تزکیه نفس و عبور از چالش های دنیوی در کنار پرورش روح و نفس بود که پایان این ماه بندگی، جشن سرافرازی مومنان است.

شاکر از مهر خداوند منان که فرصت حضور در ماه مبارک رمضان را بار دیگر به همه ی ما عطا نمود تا غبار غفلت ها زدوده شود و باران رحمت الهی گناهان بندگان را بشوید.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ی مومنین در پیشگاه الهی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به نوبه ی خود خدمت حضرت ولی عصر، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران اسلامی، مردم سرافراز شهرستان بندر ماهشهر و ورزشکاران تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم بتوانیم در کنار تمامی همکاران و مسئولین شروع تحولی بزرگ را برای خانواده ی بزرگ ورزشی شهرستان رقم بزنیم.

️خدمت به مردم، خود موهبتی است که خداوند متعال بنده را در این مسیر قرار داده تا بتوانیم با همت همکاران گرامی مخلصانه هر آنچه در توان داریم را برای مردم شریف بندرماهشهر عرضه کنیم.

️رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت ورزش فرموده اند: “ما، در ورزش یک راه طولانی در پیش داریم و ورزش چه در بعد همگانی و چه در بعد قهرمانی باید مورد توجه قرار بگیرد”. ما نیز طبق این بیانات رهبر تمام تلاش خود را بر پویایی جامعه در حوزه ورزش و اولویت ورزش قهرمانی با توجه به استعدادهای درخشان جوانان منطقه قرار خواهیم داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر
احمدثابت ۱۴۰۲/۲/۱

ارسال دیدگاه