دفعات بازدید: 353

تاریخ انتشار: 1390/12/08 - 1:00

مهران شاهین‌طبع: هم در غرب آسیا و هم لیگ برتر عملکرد خوبی نداشتیم

مهران شاهین‌طبع گفت: به دلیل درگیری با آسیب‌دیدگی بازیکنان و مسابقات غرب آسیا، تا این مرحله از رقابت‌هاي لیگ، فراز و نشیب زیادی داشته‌ایم.

 

سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: به نظر من بازیکنان خیلی زحمت کشیدند هر چند در چند بازی با اختلاف‌های ناچیزی نتیجه را واگذار کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که تفاوت لیگ امسال را با سال گذشته در چه مي‌دانيد؟ گفت: نظر خاصی راجع به لیگ ندارم؛ به نظر من تیم‌هایی که در لیگ بازی می‌کنند، زحمت خیلی زیادی کشیدند. تیم قم و پویا به نظر من تیم‌های خوبی بودند و خیلی زحمت کشیدند.

شاهين‌طبع درمورد عملکرد تیمش در ليگ برتر گفت: فکر می‌کنم عملکرد خوبی نداشتیم و می‌توانستیم بهتر هم بازی کنیم. به دلیل مشکلاتی که داشتیم، هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده‌ایم و امیدوارم در ادامه کار، شرایط‌مان بهتر شود. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ خیلی زحمت می‌کشند و به نظر من تا جایی که امکان دارد تلاش می‌کنند.

وي ادامه‌داد: بازیکنان خارجی تیم آن طور که باید بازی نکردند. هوبالک را نیز عوض کردیم و هم اکنون فقط یک بازیکن خارجی داریم.

سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام درمورد تاثیر حضور بازیکنان خارجی بر سطح كيفي مسابقات لیگ برتر گفت: یکی از ارکان پیشرفت بسکتبال کشور حضور بازیکنان خارجی است.

وي درباره برنامه تیمش برای شروع مرحله پلی‌آف عنوان‌کرد: تمرین، تمرین، تمرین. برنامه‌ ما ادامه‌ کار تمرینی است. تیم‌هایی که به مرحله پلی‌آف راه یافته‌اند زحمت بیشتری کشیده‌اند و رقابت سختی نیز در انتهای جدول وجود داشت ولی تیم‌هایی که استحقاق بیشتری داشتند، به این مرحله راه پیدا کردند.

شاهين‌طبع تصریح‌کرد: به دنبال کسب بهترین جایگاه در پایان رقابت‌هاي لیگ برتر هستیم. همه بالا را نگاه می‌کنند و هیچ کس به چیزی که هست قانع نیست. شرایط ما به گونه‌ای است که انتظار و توقع از ما زیاد است.

وی درخصوص بازی‌های غرب آسیا گفت: در بازی‌های غرب آسیا عملکرد خوبی نداشته‌ایم و فکر می‌کنم دلیل آن شخص خودم باشد. امیدوارم بتوانیم به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنیم.

سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام در ادامه گفت: در بازی رفت با شانفیل لبنان میزبان بودیم و این بازی را واگذار کرديم. در این ديدار خیلی بد بودیم و تیم اصلا خوب بازی نکرد. در بازی برگشت باید نقاط ضعف را برطرف کنیم و برای مهار بازیکن زیر سبد شانفیل به بازیکن خودمان توصیه می‌کنیم که نکات فنی را رعایت کند.

وی درمورد عملکرد بازیکنان خارجی تیمش در این مسابقات گفت: بازیکنان خارجی‌مان متاسفانه خوب کار نمی‌کنند و از بازی آن‌ها راضی نیستم. تمرین می‌‌کنند ولی بالاخره این بازیکنان هم یک ظرفیتی دارند. بازیکنان خارجی حاضر در مسابقات غرب آسیا، خوب هستند و صد در صد می‌توانند به افزایش سطح كيفي مسابقات کمک کنند.

ارسال دیدگاه