دفعات بازدید: 1,483

تاریخ انتشار: 1390/12/11 - 3:06

بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر مقام سوم مسابقات تنیس روی میز کارگران استان خوزستان را کسب کرد

بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر مقام سوم مسابقات تنیس روی میز کارگران استان خوزستان را کسب کرد
مسابقات تنیس روی میز کارگران استان خوزستان توسط هیئت تنیس روی میز استان طی یک روز در استادیوم تختی اهواز ، سالن تنیس روی میز انقلاب برگزار گردید که در این مسابقات تیم بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر پس از تیمهای برق منطقه ای خوزستان و همراه اول مخابرات خوزستان مقام سوم این رقابتها را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر این مسابقات که در دو گروه چهار تیمه بصورت دوره ای برگزار شد در مرحله مقدماتی تیمهای جهاد کشاورزی خوزستان و بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر از گروه اول و تیمهای برق منطقه ای خوزستان و همراه اول مخابرات خوزستان از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند .
در این مرحله بازیها بصورت ضربدری برگزار گردید که تیم برق منطقه ای خوزستان با غلبه بر تیم بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر به مسابقه پایانی راه یافت و تیم همراه اول مخابرات خوزستان نیز با غلبه بر تیم جهاد کشاورزی خوزستان نیز به دیدار پایانی راه یافت .
در دیدار پایانی تیم برق منطقه ای خوزستان توانست با شکست دادن تیم همراه اول مخابرات خوزستان مقام قهرمانی را از آن خود کند و در دیدار رده بندی نیز تیم بهداشت و درمان ماهشهر توانست با غلبه بر جهاد کشاورزی مقام سوم این رقابتها را از آن خود کند .
اعضای تیم بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر :

علیرضا حمیدی – اسداله طلاوری – محمود امیری فر – محمدصادق نژادجعفریان – وحید کاظمی نژاد (مربی) 
ارسال دیدگاه