دفعات بازدید: 1,881

تاریخ انتشار: 1390/12/11 - 4:28

قهرمانی تیم بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در مسابقات والیبال پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج صنایع پتروشیمی

قهرمانی تیم بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در مسابقات والیبال پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج صنایع پتروشیمی

مسابقات والیبال پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج صنایع پتروشیمی به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند در سالن ورزشی درمانگاه شهیدبهشتی طی هشت روز با رقابتهای بسیار فشرده گرم و صمیمی برگزار گردید .

به گزارش واحد خبر روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر این مسابقات در دو گروه چهار تیمه برگزار شد که در گروه اول تیمهای بهداشت و درمان صنعت نفت ،پتروشیمی امیرکبیر،پتروشیمی فجر،پتروشیمی بوعلی و در گروه دوم تیمهای پتروشیمی رازی ،پتروشیمی اروند،پتروشیمی مارون و پتروشیمی فن آوران برگزار شد.

در مرحله مقدماتی از گروه اول تیمهای پتروشیمی فجر و بهداشت و درمان ماهشهر و از گروه دوم تیمهای پتروشیمی مارون و پتروشیمی رازی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. در این مرحله تیم بهداشت و درمان موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم پتروشیمی مارون را شکست داده و همچنین تیم پتروشیمی فجر نیز موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم پتروشیمی رازی را شکست داده و به فینال راه یابند.

در دیدار نهایی تیم بهداشت و درمان موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم پتروشیمی فجر را شکست داده و قهرمان مسابقات شد و در دیدار رده بندی تیم پتروشیمی رازی با توجه به عدم حضور تیم پتروشیمی مارون مقام سوم را بدست آورد .

اسامی تیم بهداشت و درمان ماهشهر قهرمان مسابقات :

علی پژوهش-دکتر هرمز حسن زاده –محمدصادق نژادجعفریان-وحید نیکزاد-محسن شکاری-میثم شکاری-رامین مالکی-لطف ا.. محمدی-اسدا.. طلاوری-فرشاد مجیدی-بیژن امین فر(سرپرست)

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • امین

    تاریخ : ۴ - تیر - ۱۳۹۲

    سلام من یکی از عوامل تیم والیبال پتروشیمی فجر بودم تیم بهداشت اگر شماره 9 که همون پسر جوونشون که ریش داشت و تو عکس همستش رو نداشت عمرا اگر نتیجه میگرفت در ضمن مربیشون که بازیکنشون هم بود در ست چهارم تاثیر بسزایی داشت
    البته میگم تیم ما خوب بود اما بازیکن جوان تیم بهداشت و درمان فوق العاده بود.


ارسال دیدگاه