دفعات بازدید: 209

تاریخ انتشار: 1390/06/12 - 4:20

فولاد بتن کارون قهرمان فوتسال جام رمضان شهرک جراحی شد

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر فولاد بتن کارون قهرمان جام رمضان شهرک جراحی شد

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر عبدازهرا عساکره مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان شهرک جراحی به خبرنگار ما گفت :

مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرک جراحی برای اولین بار و به لطف هیئت فوتبال ماهشهر بالاخص آقای منوچهر حیاتی با 16 تیم برگزار گردید این 16 تیم در 4 گروه قرار گرفتند که از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی صعود کردن.

پس از دور مقدماتی این بازیها تیمهای صعودکننده در یک جدول حذفی قرار گرفتند که در نهایت دو تیم فولاد بتن کارون و صبح کارون به مرحله فینال این مسابقات رسیدند که در نهایت تیم فولاد بتن کارون توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم صبح کارون بگذرد و اولین جام  قهرمانی فوتسال را در شهرک جراحی توسط کاپیتان خود بالای سر ببرد.

مسئول برگزاری این مسابقات در ادامه افزود : در این مسابقات تیم پتروشیمی خوزستان به عنوان تیم اخلاق  و عبدالله شیبانی به عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات شناخته شدند.

در پایان این مسابقات با حضور منوچهر حیاتی ریاست محترم هیئت فوتبال ماهشهر ،سید مجید هاشمی دبیر هیئت فوتبال ماهشهر ، رضا غلامی از پیشکسوتان فوتبال ماهشهر و عبدالزهرا عساکره به تیمهای اول تا سوم این دوره از مسابقات جوایز و کاپ قهرمانی اهدا گردید.

ارسال دیدگاه