دفعات بازدید: 1,150

تاریخ انتشار: 1390/12/21 - 1:04

دبير هيات كونگ‌فو خوزستان: ورزشكاران استان با انجمن شدن فدراسيون مخالفند

دبير هيات كونگ‌فو خوزستان مخالفت خود را نسب به تبديل شدن فدراسيون كونگ‌فو به انجمن اعلام كرد.

عبدالمحمد پورموسي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهارداشت: حدود يك ميليون نفر اعتراض خود را نسبت به اين موضوع اعلام كرده‌اند و طوماري تنظيم و ارسال كرديم. كونگ‌فو‌كاران استان شديدا با انجمن شدن فدراسيون مخالفند.

وي با بيان اين‌كه هيچ مشكلي نداريم و حدود پنج سال است كه يا هيات برتر و يا هيات عالي بوده‌ايم،  ادامه‌داد: كونگ‌فو ورزش پرطرفداري در سطح شهرستان‌هاي استان است و فعاليت‌ها در اين رشته بسيار خوب است.

دبير هيات كونگ‌فو خوزستان درباره اقدامات صورت گرفته هيات براي پيشرفت اين رشته گفت: اقدامات ما در زمينه برگزاري مرتب مسابقات و موارد فني براي داوران و مربيان و برگزاري جلساتي با مسوولان شهرستان‌ها در سطح استان است.

وي اظهارداشت: اين ورزش در بعضي از شهرستان‌ها با قوت بيشتري از مركز استان دنبال مي‌شود و طرفداران خوبي دارد. در برخي از شهرستان‌هاي كوچك استعدادهاي خيلي بزرگي وجود دارد.

پورموسي در پاسخ به اين سوال كه برنامه‌ريزي و هدف‌گذاري شما به چه شكل است؟ ‌گفت: هدف ما ارتقاي درجه داوران و مربيان از نظر فني و گسترش كلاس‌هاي كونگ‌فو است. اواخر هر سال جلسات هم‌انديشي با مسوولان هيات‌ها را در سطح شهرستان‌ها برگزار مي‌كنيم و هم برنامه‌هاي آن‌ها را دريافت مي‌كنيم و هم برنامه‌هاي‌ خودمان را ابلاغ مي‌كنيم و براي عملي‌تر شدن آن با يكديگر هماهنگ مي‌كنيم.

وي تصريح‌كرد: سال 90، سال خوبي بود و افرادي كه در سبك‌هاي تحت پوشش براي مسابقات مختلف در رده‌هاي سني نونهالان و نوجوانان اعزام كرديم، مقام‌هاي تيمي خوبي كسب كرده‌اند.

دبير هيات كونگ‌فو خوزستان با اشاره به اين‌كه مسابقات كشوري خاصي پيش‌رو نداريم، گفت: براي استعداديابي هنوز كميته خاصي تشكيل نداده‌ايم ولي مربيان را موظف كرده‌ايم كه در صورت وجود استعدادهايي در اين رشته، به ما اطلاع دهند زيرا آن‌ها در ارتباط مستقيم با علاقه‌مندان به كونگ‌فو هستند.

وي افزود: ما بيش‌تر روي افرادي كار مي‌كنيم كه به باشگاه‌ها مراجعه مي‌كنند و دنبال كسي نمي‌رويم. بايد برنامه‌ريزي كنيم و قرار است تا پايان سال جاري، كميته استعداديابي هيات را تشكيل دهيم.

ارسال دیدگاه