دفعات بازدید: 789

تاریخ انتشار: 1390/12/22 - 23:16

دبير هيات شنا و واترپلو خوزستان خواستارشد: استخرها زير نظر هيات استان قرار گيرند

دبير هيات شنا و واترپلو خوزستان گفت: از لحاظ فني به نسبت كشوري نرسيده‌ايم و به مديران كاربلد نيازمنديم.

حر حاجيان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: ما به لحاظ فني هنوز به نسبت كشوري نرسيده‌ايم. شناي ما در حد استاني خوب است ولي نسبت به ركوردهاي كشوري خيلي پايين است.

وي مشكلات فعلي شناي استان را مديريت ضعيف هيات‌هاي قبلي دانست و تصريح‌كرد: ‌نيازمند كار هستيم و بايد برنامه‌ها را درست اجرا و مسابقات خود را بيش از پيش برگزار كنيم.

دبير هيات شنا و واترپلو خوزستان گفت:‌ از آنجايي كه ادارات ورزش و جوانان حمايت‌هاي لازم را نمي‌كنند، با هماهنگي‌هايي كه با ادارات داشتيم، مي‌خواهيم شنا را از حالت هيات خارج كنيم و سعي كنيم در هر شهرستان براي تيم شناي آن منطقه اسپانسر پيدا كنيم.

وي افزود: برنامه‌هاي كلي ما براساس استعداديابي است ولي زماني مي‌توانيم اين كار را انجام دهيم كه خودمان استخر داشته باشيم. در حال حاضر نه خودمان استخر در اختيار داريم و نه استخرها زير نظر ماست. با اين وضعيت به بي‌راهه پيش مي‌رويم.

حاجيان گفت: ‌اگر يك طرح خوب و جامع نداشته باشيم، به هيچ جا نمي‌رسيم و درجا خواهيم زد و برگشت به عقب خواهيم داشت. بايد به سمتي پيش برويم كه استخرها زير نظر هيات شنا باشند تا بتوانيم دخل و تصرف كنيم.

وي افزود: اگر استخرها در اختيار هيات‌ها باشند مي‌توان استخرها را مجبور به تيم‌داري كرد. در حال حاضر بازگشايي استخرها را به نجات غريق سپردند و تنها استخر فعال اداره‌كل ورزش و جوانان استان هم اكنون در اختيار نجات غريق است، در صورتي كه بايد در اختيار هيات باشد.

دبير هيات شنا و واترپلو خوزستان اظهاركرد: با تلاش‌هاي گرشاسبي،‌ مديركل ورزش و جوانان استان قرار است ظرف سال آينده استخر آزادي افتتاح شود كه اگر اين استخر آغاز به كار كند تمام معضلات برطرف خواهد شد. اين استخر يك استخر بين‌المللي است و مي‌توانيم تمام مسابقات كشوري را در آن برگزار كنيم.

وي در ادامه از برگزاري مرحله‌ سوم ليگ شناي استان در ميان‌كوه و به ميزباني شركت گاز بيدبلند خبرداد و بيان‌كرد: تا پايان اين مرحله، تيم نفت اهواز پيشتاز است و تيم‌هاي نفت آبادان و شركت گاز بيدبلند به ترتيب در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند.

حاجيان افزود: مسابقات سطح بالايي داشت. ميزباني به صورت كامل انجام شد و براي اولين بار است كه شاهد اين هستم كه يك ميزبان در سطح استان چنين عملكردي از خود نشان مي‌دهد. مرحله‌ چهارم و پاياني نيز 26 اسفندماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه