دفعات بازدید: 1,415

تاریخ انتشار: 1390/12/24 - 1:39

توسعه ورزش در صنعت نفت به یک وظیفه سازمانی تبدیل می شود

شانا _ گروه نفت: معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت با اشاره به وجود زیرساخت‌‌های مناسب ورزشی در صنعت نفت تاکید کرد که مقوله ورزش در این صنعت باید به یک وظیفه سازمانی تبدیل شود.

دکتر کریم سلحشور بعد از ظهر روز گذشته (یکشبنه 21 اسفند) در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی ساختمان شهید تندگویان شرکت ملی نفت ایران به خبرنگار شانا گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های مناسب ورزشی در صنعت نفت وجود دارد و وزرات نفت به عنوان یک قطب ورزشی در کنار سایر ارگان‌ها و وزارت‌خانه‌ها به حساب می‌آید.

وی ورزش را در صنعت نفت یک ضرورت دانست و تصریح کرد: دلیل ایجاد این ضرورت ابتدا به دلیل توصیه‌های دینی و اعتقادی است و دیگری به واسطه وجود ماهیت کاری دشوار در صنعت نفت.

سلحشور با بیان اینکه هم در مناطق عملیاتی و هم در ستادها نیازمند کارکنانی سالم به لحاظ جسمی و روحی هستیم، اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های درست و بهره‌گیری از امکانات موجود در مناطق عملیاتی و ستاد شرکت ها توسعه ورزش همگانی را جدی بگیریم.

در این مراسم غلامرضا شاه‌کرمی، مدیرکل ورزش وزرات نفت، بهره‌برداری از سالن ورزشی شهید تندگویان را یکی از گام‌‌های بلند این اداره برای توسعه ورزش همگانی در صنعت نفت اعلام کرد و افزود: در ساختمان شهید تندگویان یک انباری بدون استفاده وجود داشت که بر آن شدیم با تجهیز و آماده‌سازی آن، زمینه فعالیت‌های ورزشی کارکنان ستاد در بخش آقایان و خانم‌ها را فراهم کنیم.

وی هزینه تجهیز و راه‌اندازی این سالن ورزشی را حدود 40 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ظرفیت این سالن حدود 25 تا 30 نفر است و سعی داریم با زمان‌بندی دقیق بتوانیم ساعت‌های پس از پایان کار را در روزهای هفته برای استفاده آقایان و خانم‌ها تقسیم‌بندی کنیم.

ارسال دیدگاه