دفعات بازدید: 2,398

تاریخ انتشار: 1391/01/13 - 15:38

اخبار قهرمانی جهان / پیروزی مردان ایران مقابل بلژیک و صعود دو پله ای نسبت به دور قبل

امروز درآخرین مسابقه تیمی مردان ایران موفق شدند 3 بر صفر مقابل بلژیک به برتری دست یافت تا در مکان سی و سوم قرار گیرد .

 تیم ملی مردان ایران در آخرین بازی مسابقات جهانی خود دقایقی پیش با شکست بلژیک در جای سی و سوم جهان ایستاد .

در این بازی نوشاد عالمیان در بازی نخست سردیک نیوتینک را با حساب 3 بر صفر از پیش روی برداشت . نوشاد در این بازی امتیازات 8 ، 7 و 4 برابر حریف خود به پیروزی دست یافت .

در بازی دوم نیما عالمیان به مصاف لایوریک جان رفت . نیما موفق شد گیم های اول و دوم را با امتیاز 4 و 9 حریف خود را شکست داد ولی گیم های بعدی 5 و 9 واگذار کرد . عالمیان در گیم چهارم 4 – 1 هم از حریف پیش بود ولی گیم را باخت اما در گیم پنجم جبران کرد و با امتیاز 11 – 7 مقابل لایوردیک به برتری دست یافت و در نهایت 3 بر 2 پیروز میدان شد .

در بازی سوم افشین نوروزی و بنجامین روگیرس به میدان رفتند و موفق شد 3 بر یک به برتری دست یابد . نوروزی در این بازی با امتیازات گیم اول (11 – 9 ) ، گیم دوم ( 11 – 8 ) و گیم چهارم را ( 11 – 5 ) به پیروزی دست یافت .نوروزی گیم سوم را 11 – 9 به حریف خود واگذار کرد تا در نهایت مردان ایران در غیاب جان میشل سیو ستاره تیم بلژیک این کشور را 3 بر صفر شکست دهند .      

گفتنی است تیم ملی مردان کشورمان سال 2010 در مسکو روسیه در رده سی و پنجم دنیا ایستاده بود .

اسامی تیم مردان ایران : محمدرضا اخلاق پسند ، نوشاد عالمیان ، افشین نوروزی ، نیما عالمیان ، میدیا لطف الله نسبی ـ دیمتری لونکو (سرمربی ) مهرداد بابادی وند ( مربی ) علیرضا جان نثار ( سرپرست ) 

                                                              **********************************************************

در بخش بانوان :

در آخرین مسابقه تیمی زنان ایران مقابل ماکائو با پیروزی ملی پوشان کشورمان همراه بود .

به گزارش پایگاه خبری تنیس روی میز ، زنان ایران در دورتمند با پیروزی 3 بر صفر مقابل ماکائو با پنج پله صعود نسبت به دوره قبل مسابقات جهانی در مسکو مکان 57 را بدست آورد .

در این بازی محجوبه عمرانی ابتدا موفق شد چائو این ما را 3 بر یک شکست دهد . در بازی دوم ندا شهسواری مقابل چنگ چئونگ به پیروزی 3 بر صفر دست یافت و در بازی آخر نیز مریم صامت در بازی با سیو لنگ وونگ به برتری 3 بر صفر رسید تا در نهایت ایران 3 بر صفر ماکائو را شکست دهد .

گفتنی است تیم ملی بانوان ایران در سال 2010 مسکو رتبه 62 را به خود اختصاص داده بودند .

اسامی تیم ایران : ندا شهسواری ، مریم صامت ، محجوبه عمرانی ، پریسا صمدی ـ سیما لیموچی ( مربی ) دکتر صامع ( روانشناس ) 

ارسال دیدگاه