دفعات بازدید: 8,631

تاریخ انتشار: 1391/01/17 - 22:52

مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان:انشاءالله تا15روزآینده 5 سهمیه المپیک 2012 را کسب خواهیم کرد

حمیدرضا گرشاسبی در نشست صمیمی باحضورمعاون حقوقی،امور مجلس واستانهاومدیرکل برنامه ریزی وازدواج با روسا،نواب رییس ودبیران هیاتهای ورزشی استان امروز در تالارهمایش های اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان برگزارشدبیان کرد : الحمدالله تا کنون نیز ورزشکاران خوزستانی موفق شدند 4 سهمیه المپیک 2012 را بدست آوردند که انشاءالله اخلاقی کشتی گیرخوب استان مان نیزتا 15روزآینده پنجم سهمیه المیپک برای استان وکشور عزیزمان به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان: گرشاسبی در مورد بخش عمرانی گفت:در بخش عمرانی در سال88نیز122421میلیون ریال اعتباربوده است ودر سال89به 224849 میلیون ریال ارتقاء پیدا کرد و در سال90به 442266میلیون ریال رسیدکه توانستیم با این اعتبارات پروژههای بزرگی مانند ورزشگاه 50هزارنفری و پیست دوچرخه سواری را تکمیل و به بهره برداری برسانیم وپروژه های مثل سالن چند منظوره شهید سروندی اندیمشک ، استادیوم5مهرآبادان، استادیوم شهید مجدیان دزفول،استادیوم شهیدجهان آراخرمشهر،وسالن ورزشی 2هزارنفری شهیدبقایی بهبهان در حال بازسازی وتکمیل می باشد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان خوزستان در خصوص تعدادپروژه های افتتاح شده گفت:در سال88، 55 پروژه،در سال89،39پروژه و در سال90نیز57پروژه تا کنون به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: تاکنون10خوابگاه ورزشی در سطح استان در حال احداث می باشد،15ساختمان اداری ودفترهیات های ورزشی احداث کرده ایم وهمچنین تا کنون27استخر احداث، بازسازی،تعمیرو تجهیز و10استخر دیگردرشهرستانهای استان دراحداث می باشندکه تمامی این کارها باهمکاری استاندارمحترم انجام گرفته است.

گرشاسبی در ادامه گزارش خود بیان کرد:6مکان ورزشی که مناطق نفت خیز جنوب آنهارا احداث نموده است به اداره کل ورزش وجوانان استان اهداکرده است که این مکان های ورزشی در شهرستان های اهواز،ایذه،شادگان،هفتگل و رامشیرساخته شدند.

مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان درموردتجهیز وتعمیر اماکن ورزشی استان خاطرنشان کرد:تا کنون 100 مکان ورزشی تعمیر،50سالن کفپوش شده است و392کولرگاز ایستاده در سالنهای ورزشی نصب گردیده است وهمچنین به سایر ادارات وهیات های ورزشی هم جهت تکمیل تجهیزات امکانات کاری اهدا شد.

حمیدرضا گرشاسبی افزود:در بخش همگانی نیز600برنامه مختلف از جمله5همایش بزرگ پیاده روی خانواده که به صورت مستقیم ازشبکه سوم پخش می شودبرگزارکرده ایم واین باعث فرهنگ سازی شدتا هرروزخانواده در پارکهابه ورزش بپردازند.

وی در پایان گفت: تا کنون نیز48مجمع باحضور48رییس فدراسیون در استان برگزارشدکه14 رییس هیات جابه جا شده است وطرح جامع نقشه راه ورزش استان آماده شده است که برای جلوگیری از سلیقه کاری درورزش استان انجام شدوهمچنین اتاق فکر باریاست دکتر حجازی استاندارمحترم استان ودر آن اتاق فکر5کارگروه تشکیل شده است.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :5

  • یاسمن

    تاریخ : ۱۸ - فروردین - ۱۳۹۱

    فرزندان خوزستان همیشه سرشار از استعداد و توانایی و نبوغ هستند .
    با توکل به خدا و اعتماد به جوانان عزیز و پشتیبانی و تجربه و تفکر مربیان گرامی ودلسوز و حمایت همه جانبه مسئولین محترم سهمیه ها را یکی پس از دیگری کسب خواهیم کرد. . انشاالله


  • یاسمن

    تاریخ : ۱۸ - فروردین - ۱۳۹۱

    با تشکراز تلاشهای مستمر مسئولین ورزشی استان خصوصا جناب آقای گرشاسبی جهت کسب بودجه و اعتبار برای احداث و نوسازی مکانهای ورزشی استان.
    ولی این استان محروم مرزی نفت خیز و زرخیز با داشتن بزرگترین مجتمع پتروشیمی خاورمیانه در ماهشهر واقعا نیاز به اعتباراتی بسیار فراوانتر از این دارد خصوصا در ورزش .
    که امیدوار هستیم در آینده با توجه خاص تری به این استان اعتبارات تنظیم شوند .
    و از این بودجه درصدی هم برای ماهشهر صنعتی !!!! در نظر گرفته شود.
    با تشکر فراوان


  • یاسمن

    تاریخ : ۱۹ - فروردین - ۱۳۹۱

    آقای کاظمی نژاد سلام
    آیا هر گونه درخواست و تقاضا از مسئولین مربوطه از طریق سایت شما ممنوع میباشد؟
    آیا سایت فقط برای تعریف از هم و تعارفات معمول راه اندازی شده است ؟
    آیا مطرح نمودن مشکلاتی که به سادگی از طریق مسئولین ذیربط قابل حل است باید سالها ناگفته بماند؟
    تا کی باید شهر صنعتی ما در محرومیت محض به سر ببرد ؟
    حتی درخواست تامین یک فضای سبز مناسب برای نفس کشیدن و ورزش هم ممنوع میباشد؟
    شاید هم تمام مشکلات شهر ما از ناگفتن گفتنی های معمول باشد .
    پس نباید انتظار هیچگونه پیشرفتی داشته باشیم .
    ظاهرا (( از ماست که بر ماست. ))


  • یاسمن

    تاریخ : ۱۹ - فروردین - ۱۳۹۱

    با تشکر از زحمات فراوان شما . جناب اقای کاظمی راه اندازی این سایت برق امیدی بود برای رفع مشکلات ورزش و ورزشکاران این شهرستان.ولی آیا برای شما پیشنهاد .نظر و انتقاد مهمتر است در صورتی که سازنده باشد یا پیشنهاد دهنده؟ چه فرق میکند وقتی مشکلی هست باید همه با هم تلاش کنیم که رفع شود هر کس در موقعیت و جایگاهی که دارد.آیا با این نظر موافق نیستید؟باز هم از حسن نیت شما و تلاشهای ارزشمندتان تشکر میکنم.


  • یاسمن

    تاریخ : ۱۹ - فروردین - ۱۳۹۱

    با تشکر از زحمات فراوان شما . جناب اقای کاظمی راه اندازی این سایت برق امیدی بود برای رفع مشکلات ورزش و ورزشکاران این شهرستان.ولی آیا برای شما پیشنهاد .نظر و انتقاد مهمتر است در صورتی که سازنده باشد یا پیشنهاد دهنده؟ چه فرق میکند .وقتی مشکلی هست باید همه با هم تلاش کنیم که رفع شود هر کس در موقعیت و جایگاهی که دارد.آیا با این نظر موافق نیستید؟باز هم از حسن نیت شما و تلاشهای ارزشمندتان تشکر میکنم..


ارسال دیدگاه