دفعات بازدید: 1,488

تاریخ انتشار: 1391/01/23 - 12:13

سرمربي صنايع ماهشهر پيش از نبرد با شاگردان شاهين‌طبع: نمي‌خواهيم از پيش بازنده باشيم

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر پيش از رويارويي تيمش مقابل پتروشيمي بندرامام در چارچوب رقابت‌هاي پلي‌آف ليگ برتر كشور گفت: اين تيم صددرصد رقيب جدي براي‌مان محسوب مي‌شود.

بهرام رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: از سوم فروردين‌ماه تمرينات خود را شروع كرده‌ايم و دو بازي تداركاتي با تيم دانشگاه آزاد تهران انجام داديم كه در آن مسابقات پيروز ميدان بوديم.

وي بيان‌كرد:‌ تمرينات خود را صبح و بعدازظهر دنبال مي‌كنيم. اكنون بازيكنانم به صورت مرتب تمرينات خود را انجام مي‌دهند تا با يك روحيه مضاعف بتوانيم مسابقات پلي‌آف را شروع كنيم.

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر خاطرنشان‌كرد: ‌در مسابقات پلي‌آف از دو بازيكن خارجي استفاده مي‌كنيم؛ آنتوريولت دومين بازيكن خارجي‌مان است كه دو ماه است به تيم اضافه شده است و در پست چهار بازي مي‌كند. هم‌چنين اسلاوكو ورانت ديگر بازيكن خارجي‌مان است كه در پست پنج فعاليت مي‌كند.

وي در پاسخ به اين سوال كه باتوجه به اين‌كه معدل گل در مسابقات پلي‌آف اهميت دارد، چه برنامه‌اي داريد؟ گفت: به هر حال شرايط رقابت‌ها به صورتي است كه يك بخش آن در بازي رقم مي‌خورد ولي ما تمام سعي‌مان اين است كه باتوجه به اين‌كه در ديدار اول ميزبان هستيم، با تمام توان كار خود را دنبال كنيم تا بتوانيم نتيجه مناسبي را كسب كنيم.

رمضان درباره تيم پترشيمي بندرامام اظهاركرد: اين تيم كادر و بازيكنان خوبي دارد و براي باشگاه‌هاي آسيا بسته شده بود. شرايط ما با آن‌ها متفاوت است ولي تمام سعي‌مان را مي‌كنيم كه از پيش بازنده نباشيم و نتيجه بگيريم.

وي ادامه‌داد: ما روي اين تيم شناخت كاملي داريم و پنج بازي آخرشان و ديدارشان مقابل تيم شانفيل را كاملا آناليز كرده‌ايم. در هر صورت شناخت كافي و كامل از پتروشيمي بندرامام داريم. آن‌ها تيم خوبي و مهره‌هاي خوبي نيز دارند.

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر گفت: 9 بازيكن بومي داريم. تعداد زيادي از بازيكنانم در ليگ برتر بي‌تجربه بودند ولي پر تلاش و با انگيزه هستند و به تيم كمك كرده‌اند كه تا اين جاي مسابقات بياييم.

وي درباره ميزباني تيمش در اين ديدار يادآورشد: به هر حال ميزباني براي همه تيم‌ها تاثيرگذار است زيرا آن تيم از حمايت تماشاگرانش برخوردار است.

رمضان در پاسخ به اين سوال كه بازي برگشت، سه روز بعد از ديدار اول‌تان است، نظرتان درباره زمان‌بندي  مسابقات پلي‌آف چيست؟ گفت: بازي‌هاي پلي‌آف همه جا به همين صورت است. ليگ  NBAرا هم نگاه كنيد، هفته‌اي چهار مسابقه انجام مي‌دهند و اين شرايط براي همه تيم‌ها وجود دارد.

وي خاطرنشان‌كرد: هدف‌گذاري من، تلاش‌مان براي قرار گرفتن جزو چهار تيم اول است.

به گزارش ايسنا،‌ ديدار تيم‌هاي صنايع پتروشيمي ماهشهر و پتروشيمي بندرامام در مرحله پلي‌آف رقابت‌هاي ليگ برتر بسكتبال كشور،‌ روز شنبه 26 فروردين‌ماه برگزار مي‌شود.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • علی

    تاریخ : ۲۵ - فروردین - ۱۳۹۱

    کیا توی بازی هستند؟ لطفا اسم بازیکنان و محل و زمان بازی رو بگید!
    امیدوارم بعد از بازی عکس هاش رو توی سایت خوبتون ببینیم!


ارسال دیدگاه