دفعات بازدید: 5,709

تاریخ انتشار: 1391/01/23 - 14:49

پتروشیمی نایب قهرمان نیم فصل لیگ فوتبال جوانان خوزستان

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال ماهشهر در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان خوزستان تیم پتروشیمی بندرامام با درخشش بازیکن با استعداد خود احمد ادهمی توانست تیم اتحاد دغاغله را در اهواز شکست دهد و نایب قهرمان نیم فصل نخست مسابقات شود.

در این بازی ابتدا پتروشیمی در دقیقه 30 گل اول را دریافت نمود و از حریف خود یک بر صفر عقب افتاد اما ده دقیقه بعد و روی یک حرکت تیمی احمد ادهمی توانست بازی را به تساوی بکشاند تا بازی در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی فشار تیم پتروشیمی بندرامام روی دروازه تیم اتحاد زیاد شد تا اینکه احمد ادهمی  دریبل  از دو بازیکن اتحاد دغاغله گذشت اما بازیکن سوم روی او خطا کرد و داور بیدرنگ نقطه پنالتی را نشان داد. این پنالتی توسط نعیم محمدی به گل تبدیل شد تا پتروشیمی بندرامام در این بازی پیروز میدان باشد.

پتروشیمی بندرامام با ریاست مردی زحمتکش به نام هوشنگ مرمزی زاده و حمایت ایشان و مدیران بندرامام با سرپرستی مرد خستگی ناپذیر ورزش شهرام تقی زاده و با سرمربیگری عبادی مرد با دانش  و مربیگری حسن شیرعلی توانست به این مهم دست یابد انصافاً تمرینات مستمر تیم پتروشیمی بندرامام با سرمربیگری عبادی توانست آمادگی بازیکنان را چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ فنی حفظ نماید مسلماً هر تیمی بتواند این دو اصل را حفظ نماید تا آخر فصل نتایج قابل قبولی خواهد گرفت.

روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان بندر ماهشهر ضمن عرض خسته نباشید به این عزیزان کسب عنوان نایب قهرمانی را در نیمه فصل اول لیگ برتر فوتبال خوزستان را تبریک عرض مینماید.

رده بندی تیمها در نیم فصل اول :

1- شاهین اهواز                  8 بازی           20 امتیاز

2- پتروشیمی بندرامام         7 بازی            16 امتیاز

3- ایران مهر خرمشهر        8بازی            14 امتیاز

4- یادآوران شلمچه             8 بازی            12 امتیاز

5- وحدت اهواز                  8 بازی            11 امتیاز

6- مهرگان رامهرمز           8 بازی             9 امتیاز

7- جاوید اهواز                  7 بازی             8 امتیاز

8- بهمن دزفول                  8 بازی             6 امتیاز

9- اتحاد دغاغله                 8 بازی              1 امتیاز

ارسال دیدگاه