دفعات بازدید: 3,319

تاریخ انتشار: 1391/01/28 - 22:56

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان:ادارات شهرستانها در سال جدید باید برنامه مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت:رمز دست یابی به موفقیت برنامه مداری است و بر همین اساس ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در سال جدید بایستی برنامه مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند و بیشتر از پیش به این امر توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان ، حمید رضا گرشاسبی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور معاونین اداره کل و مدیران ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در تالار همایش اداره کل برگزار گردید، گزارشی از عملکرد ورزش استان در سال گذشته ارائه نمود و  طی سخنانی اظهار داشت:مدیران شهرستانها بایستی برای توسعه ورزش شهرستان برنامه ای تدوین نمایند و در جهت عملیاتی نمودن آن برنامه گام بردارند.

وی در ادامه تصریح کرد:طرح آمایش نیز یکی از برنامه های مهمی است که باید در اولویت قرار بگیرد و بر اساس آن در شهرستانها به رشته هایی که از پتانسیل و استعداد بیشتری برخوردار هستند، بیشتر توجه و رسیدگی شود.

گرشاسبی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه موفقیت ورزش خوزستان حاصل زحمات همه دست اندرکاران ورزش استان است،خاطر نشان کرد: تلاش و پیگیریهای شبانه روزی هیأتها و شهرستانها باعث شد دستگاه ورزش استان طی دو سال پیاپی عنوان دستگاه برتر استان را به خود اختصاص دهد که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان بیان داشت:در سال جدید شهرستانها بر اساس آمار و اطلاعاتی که به ما ارائه می دهند ارزیابی می شوند و بر اساس آنها شهرستانهای برتر انتخاب می گردند.

وی در ادامه در خصوص شفاف سازی مالی گفت:گروه های ارزیابی عملکرد و کارشناسان اداره کل از ماه آینده به شهرستانها اعزام می شوند و شهرستانها باید گزارش شفافی از امور مالی ارائه دهند.

گرشاسبی در پایان از زحمات ادارات ورزش و جوانان شهرستانها تشکر نمود و اظهار داشت:ورزش استان با همدلی و همکاری شما در آرامش کامل به سر می برد و در سال جدید نیز همه باید تلاش کنیم تا ورزش استان در کمال آرامش به جایگاه های بهتری دست پیدا نماید.

بر اساس این گزارش،در این جلسه همچنین روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها به بیان مشکلات و مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند و مدیر کل و معاونین نیز به سوالات آنها پاسخ لازم را دادند.

ارسال دیدگاه