دفعات بازدید: 3,348

تاریخ انتشار: 1391/02/01 - 0:45

لیگ برتر ایران : دربی بسکتبال ماهشهراین بار در رده نونهالان

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر از مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور از گروه 1 این مسابقات دو تیم همشهری پتروشیمی بندرامام و صنایع پتروشیمی ماهشهر به دیدار یکدیگر رفتند.

از سری مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور دو تیم پتروشیمی بندرامام و صنایع پتروشیمی ماهشهر در سالن بعثت ماهشهر به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با حساب 102 بر 12 بسود پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

از نکات قابل توجه در این مسابقه میتوان به حضور بازیکنان پایه  بسکتبال ماهشهر در لیگ برتر کشور اشاره نمود که نشان از فعالیت و همت مسئولان ، زحمات مربیان و سرپرستان  و خانواده بزرگ بسکتبال ماهشهر و استان خوزستان میباشد دیگر براحتی میتوان به این موضوع اشاره نمود که حضور دو تیم بسکتبال در لیگ بزرگسالان اثرات مثبتی برای بسکتبال ماهشهر و فرزندان بومی این شهرستان داشته است که امیدوار هستیم با حمایت بیش از پیش مسئولین این مهم ادامه دار باشد که مطمئناً در صورت تداوم این امر روزی خواهد رسید که همین بازیکنان پایه تیم بزرگسالان شهرستان بندر ماهشهر را تشکیل خواهند داد.


در این مسابقه شاهد یک بازی زیبا و دیدنی بودیم در تیم صنایع پتروشیمی که به تازگی روی رده های پایه خود در حال سرمایه گذاری کردن میباشد سعید شریفی سرمربی این تیم توانسته بود به خوبی این بازیکنان را آموزش دهد و اماده حضور در این مسابقه نماید ضمن اینکه بازی کردن با این بازیکنان نونهال و خردسال در لیگ برتر ایران کاریست بزرگ که سعید شریفی و دست اندرکاران تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر و سرپرست محترم این تیم آقای فرید سمائی این مهم را به خوبی انجام دادند که مطمئناً همین بازیکنان در آینده ای نه چندان دور از بهترینهای بسکتبال ایران خواهند شد.

تیم پتروشیمی بندرامام نیز با بازیکنان نونهال و خردسال خود روز خوبی را سپری نمود پتروشیمی بندرامام از سالیان قبل با سرپرستی غلامعباس صفرنژاد و همکاران ایشان در امور ورزش پتروشیمی بندرامام و حمایت های جناب آقای هوشنگ مرمزی زاده ریاست محترم امور ورزش پتروشیمی بندرامام  در سازماندهی تیم های پایه موفق بودند و دست به کاری بزرگ زدند و امروز شاهد سرمایه گذاری خوبی که روی رده های پایه نمودند هستند مطمئناً مربیان پتروشیمی بندرامام در این مهم نقش بسزایی ایفاد نموده اند ضمن اینکه این تیم با سرمربیکری علی برزگر و مربیگری خضیر شاهوردی هدایت میشد که نشان از تمرینات و آموزش خوب این دو مربی با تیم نونهالان میداد.

از نکات قابل توجه در تیم پتروشیمی بندرامام حضور دو بازیکن خردسال به نام های سینا قنواتیان و امیر سالار صفرنژاد بود این دو بازیکن انقدر زیبا بازی کردند که گویی چندین سال است در لیگ برتر ایران در حال بازی کردن هستند بازی زیبای این دو بازیکن باعث خشنودی تماشاگران در سالن شد حضور این دو بازیکن و بازیکنان مستعد دیگر در تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر و پتروشیمی بندرامام نشان از روزهای طلایی بسکتبال ماهشهر را میدهد.

در همین ارتباط شهرام پرنیاک نماینده محترم فدارسیون بسکتبال ایران به خبرنگار ما فرمود : مرحله اول این مسابقات بصورت 4 گروه دو تیمی برگزار خواهد شد و در خصوص مرحله دوم کمیته فنی بزودی تصمیگیری خواهد کرد.

ایشان در ادامه افزودند : برگزاری اینگونه مسابقات در جهت رشد و ارتقاء و کشف و شناسایی بازیکنان از اهمیت بسزایی برخوردار است و با توجه به برنامه ریزی فدراسیون در جهت برنامه ریزی و الزام باشگاه های لیگ برتر به تشکیل تیم پایه برای سال جاری این مسابقات مسابقات بصورت جدی تری برگزار خواهد شد.

اسامی داوران این بازی :

سرداور : احمد اعتمادی

داور 1 : امین ایزدیار

داور 2 : ضیا الدین کلانتر

منشی : ارسلان حافظی

وقت نگهدار : امیر کرمی

24 ثانیه : روزبه کورایی

ناظر فنی و نماینده فدراسیون : شهرام پرنیاک

نتایج دیگر مسابقات : 

** تیمهای مهرام تهران و ذوب آهن اصفهان در وقت قانونی با نتیجه 53 بر 53 به تساوی رسیدند و در وقت اضافی تیم مهرام موفق شد با نتیجه 65 بر 60 ذوب آهن را شکست دهد. در دیگر بازی که در سالن آزادی برگزار شد فولاد ماهان سپاهان با نتیجه 73 بر60 دانشگاه آزاد را شکست داد.

تیمهای شهرداری گرگان ، حفاری ملی ایران و همیاری شهرداری زنجان نیز در گرگان با یکدیگر به رقابت پرداختند که نتایج زیر بدست آمد :
حفاری ملی ایران 49-شهرداری گرگان 90
شهرداری گرگان 63-همیاری شهرداری زنجان 36
حفاری ملی ایران 42-همیاری شهرداری زنجان 53

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 2

کل نظرات :7

  • مائده ناخدااصل

    تاریخ : ۱ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    Hamishe Bandar Emam Parchamesh balaaaS


  • omid

    تاریخ : ۱ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    che fayedeh ke vaghti in bazikona be radeie bozorgsalan miresand tavasote hamin bandare emam kenar gozashte mishavand va bazikonane zaeife gheyre boomi jashouno migiran.
    sale dg parchametoon roo be khak mikeshim az roosh ham rad miashim khanoome maedeh


  • مائده ناخدااصل

    تاریخ : ۲ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    Movafagh Bashi Bebinam Chikar Mikoniiiiii Aghaye Omiddddd


  • jasem

    تاریخ : ۲۱ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    hamin reghabet baose poshrefat bosketbol misha


  • اسحاق

    تاریخ : ۲ - خرداد - ۱۳۹۲

    یه روز حتما بازیکن تیم ملی میشم


  • مهدی

    تاریخ : ۲۶ - تیر - ۱۳۹۲

    کسی دعوا نکنه من بازیکن جدید صنایع هستم می گم ما دربی بهد رو می بریم


  • بهنام خواجه میرکی

    تاریخ : ۷ - آذر - ۱۳۹۲

    دقیق یادم نیست، ولی پوریا حیدری این بازی حدود 50 امتیاز گرفت. لطفاً ذکر کنین


ارسال دیدگاه