دفعات بازدید: 302

تاریخ انتشار: 1391/02/03 - 13:56

سرمربي تيم بسكتبال صنايع ماهشهر: زورمان به پتروشيمي نرسيد

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر پس از شكست تيمش مقابل پتروشيمي بندرامام در ديدار سوم و بازماندن از حضور در نيمه‌نهايي رقابت‌هاي پلي‌آف كشور گفت: در اين بازي بسيار تلاش كرديم ولي تيم حريف از ما قدرتمند‌تر بود.

 

بهرام رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: به بازيكنانم بسيار فشار آمده بود. به دليل اين‌كه مهره‌هاي تيم حريف بيشتر از ما بودند، تحليل رفته بوديم. در اين بازي بسيار تلاش كرديم ولي زورمان به تيم پتروشيمي بندرامام نرسيد.

وي با بيان اين‌كه در اين ديدار سعي‌مان را كرديم ولي بازي به گونه‌اي پيش رفت كه آن را واگذار كرديم، عنوان‌كرد: مسابقه تا كوارتر دوم خوب بود. پست‌هاي چهار و پنج تيم‌مان در اين ديدار چهار اخطاره و از بازي خارج شدند. در اين رقابت از اسلاوكو ورانت فقط 20 دقيقه استفاده كردم كه اين موضوع باعث شد به بازيكنان ديگرم فشار بيشتري وارد شود و در نتيجه كم آوردند.

سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر گفت: تيم حريف با تمركز بيشتري بازي كرد و از مهره‌هايش حداكثر استفاده را برد ولي ما نتوانستيم چنين كاري را انجام دهيم. به هر حال تيم پتروشيمي بندرامام پرمهره‌تر از ما بود.

وي خاطرنشان‌كرد: ‌فشار اين مسابقه بالا بود، بازيكنانم خسته شده بودند و اعصابمان به هم ريخت. در اين ديدار همچنين درصد شوت‌هايمان بسيار پايين بود.

رمضان بيان‌كرد: بازي بعد‌ي‌مان براي كسب جايگاه پنجم تا هشتم روز دوشنبه، چهارم ارديبهشت‌ماه با تيم ملي‌حفاري اهواز است و به اين دليل كه انتخاب مكان مسابقه با ما است، اهواز را انتخاب مي‌كنيم. ملي‌حفاري تيم خوبي است و زحمت مي‌كشد.

وي ادامه‌داد: در اين ديدار، برد براي تيم ملي‌حفاري مهم است و ما بازي ساده‌اي مقابل اين تيم نخواهيم داشت.

به گزارش ايسنا، در چارچوب رقابت‌هاي پلي‌آف بسكتبال كشور، روز جمعه يكم ارديهشت‌ماه تيم صنايع پتروشيمي ماهشهر با نتيجه 74 بر 59 مقابل ميزبان خود پتروشيمي بندرامام مغلوب شد و از راه‌يابي به نيمه‌نهايي اين رقابت‌ها بازماند.

ارسال دیدگاه