دفعات بازدید: 301

تاریخ انتشار: 1391/02/03 - 14:00

مهران شاهين‌طبع: بايد از موقعيت‌هاي حمله خود بهتر استفاده كنيم

مهران شاهين‌طبع پس از پيروزي تيمش مقابل صنايع پتروشيمي ماهشهر در ديدار سوم و راه‌يابي به مرحله نيمه‌نهايي پلي‌آف ليگ برتر كشور گفت: بازي خوب، فشرده و شانه به شانه‌اي بود.

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: كوارتر اول بازي‌ها به هم نزديك بود و تا كوارتر دوم نيز به همين شكل ادامه پيدا كرد و هر دو تيم بازي فيزيكي و محكمي ارايه دادند.

وي افزود: در كوارتر سوم تيم ما از لحاظ دفاعي بهتر و فاصله امتيازات بيشتر شد و اين فاصله را تا پايان بازي حفظ كرديم.

شاهين‌طبع درمورد عملكرد بازيكنانش در اين ديدار گفت: بازيكنانم خيلي زحمت كشيدند و نسبت به بازي قبل تمركز بيشتري داشتيم. جوزف آكندله، يكي از بازيكنان خارجي تيم از قبل يك مصدوميت جزيي داشت و نتوانست به طور كامل در خدمت تيم باشد ولي زحمت خود را كشيد.

وي بيان‌كرد: ما بايد بتوانيم از موقعيت‌هاي حمله خود بهتر استفاده كرده و گل بزنيم ولي از لحاظ دفاعي تيمم بد كار نمي‌كند. تيم صنايع پتروشيمي ماهشهر تيم قابل احترامي است و خوب بازي كرد. مربيان و بازيكنان اين تيم خيلي زحمت كشيدند و توانستند بازي خوبي ارايه دهند. به نظر من اگر اين تيم نيمكت قوي‌تري داشت، مي‌توانست بيشتر آزارمان دهد.

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام درباره ديدار تيمش با فولاد ماهان در مرحله نيمه‌نهايي گفت: دوشنبه و سه‌شنبه، چهارم و پنجم ارديبهشت‌ماه در اصفهان به مصاف اين تيم مي‌رويم و به دليل رتبه بهتر تيم ماهان در جدول‌ رده‌بندي، اين تيم ميزباني دو ديدار را بر عهده دارد.

وي در ارزيابي خود از تيم‌ فولاد ماهان عنوان‌كرد: نظر خاصي راجع به اين تيم ندارم زيرا تيم خوبي است و شرايط متفاوتي با ساير تيم‌هاي حاضر در ليگ دارد. از همه نظر بازي خيلي سختي در پيش داريم و نمي‌توانم آن را پيش‌بيني كنم. بايد براي بازي با اين تيم مسايل مختلفي را از لحاظ فني و غيرفني در نظر بگيريم.

ارسال دیدگاه