دفعات بازدید: 743

تاریخ انتشار: 1391/02/20 - 0:00

مربي‌ پتروشيمي بندرامام : براي برگزاري ديدار پنجم با فولاد ماهان شرايط خوبي داريم

مربي تيم پتروشيمي بندرامام پيش از پنجمين ديدار تيمش با فولادماهان اصفهان در چارچوب رقابت‌هاي پلي‌آف ليگ برتر كشور گفت: خوشبختانه تيم آماده‌ بازي است و شرايط‌مان نيز خوب است.

 

محمد كسايي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: به جز حامد سهرا‌ب‌نژاد كه در بازي دوم با فولاد ماهان از ناحيه مچ دست مصدوم شد، ساير بازيكنان شرايط خوبي دارند.

وي درمورد ضعف اين تيم در شروع مسابقات گفت: اين مساله، هم دلايل فني و هم دلايل روحي رواني دارد؛ روي آن كار شده است و مشكلي وجود ندارد.

مربي تيم پتروشيمي بندرامام در ارزيابي خود از تيم فولاد ماهان گفت: تيم بسيار خوبي است و كادر فني باتجربه و بازيكنان خوبي نيز در اختيار دارد. اين تيم از لحاظ مديريت باشگاهي، يك تيم كاملا حرفه‌اي و در ليگ نيز بسيار تاثير‌گذار بوده است.

وي درخصوص عوامل موثر در نتيجه اين ديدار اظهاركرد: هر بازي متاثر از سه، چهار عامل است كه در كيفيت و نتيجه بازي تاثير دارند. يكي از آن‌ها داور است كه بتواند شرايط را طوري فراهم كند كه كيفيت بازي افت نكند و عدالت نيز رعايت شود.

وي ادامه‌داد: تماشاگر نيز مي‌تواند جزو عوامل تاثيرگذار از لحاظ كيفيت و زيبايي باشد. البته تماشاگران جزو عوامل خارجي يك بازي محسوب مي‌شوند. بازيكنان نيز از لحاظ مهارت‌ها و آمادگي‌اي كه دارند، مي‌توانند در يك ديدار تاثيرگذار باشند. مربيان هم عامل ديگري هستند و هر كدام از اين عوامل مي‌تواند سرنوشت يك بازي را رقم بزند.

ارسال دیدگاه