دفعات بازدید: 499

تاریخ انتشار: 1391/02/21 - 13:53

نقطه ضعف فولاد بازی با سنترها بود/داوران ناخودآگاه طرف باتجربه های مهرام را می گیرند

کبیر:

نقطه ضعف فولاد بازی با سنترها بود/داوران ناخودآگاه طرف باتجربه های مهرام را می گیرند

بازیکن با تجربه تیم بسکتبال پتروشیمی نقطه قوت یتمش را جنگندگی و نقطه ضعف حریف را بازی با بازیکنان سنتر عنوان کرد و با رسیدن به مهرام در فینال گفت: مهرام با تجربه ترین بازیکنان را دارد که داوران ناخود آگاه طرف آنها را می گیرند. چون آنها بازیکنان بزرگی هستند و شاید سوتهای ریزتری برایشان زده شود.

آیدین کبیر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: فشار بازی پنجم با پتروشیمی بسیار زیاد بود و به همین دلیل هم استرس بالایی داشتیم. آمار 18 پنالتی گل نشده نیمه اول هم همین را نشان می دهد. به همین دلیل هم در شرایطی که نی توانستیم نیمه اول را با اختلاف ده امتیاز تمام کنیم با چهار امتیاز باختیم. با این شرایط کارمان سخت شده و در بازگشت مجبور شدیم با حملات خود به شدت با حریفی بجنگیم که با تمام وجود برای بردن آمده بود.
*با حالت دعوا برای برد آمدند
وی ادامه داد: تیم ماهان بسیار فیزیکی است و خطاهای شدیدی انجام می دهد. بازیکنان این تیم با حالت دعوا برای برد آمدند اما ما به سختی موفق به بردن آنها شدیم و افتخارمان هم جنگیدن تمام بازیکنان است. بازیکن پتروشیمی در مورد ثانیه های آخر اشاره کرد: بازی در آن ثانیه ها مساوی بود و به نظرم شاهین طبع وقت استراحت به موقعی گرفت. ما تاکتیک خاصی برای آخرین حمله داشتیم و خواستیم با حمله در تایم بالا فرصت بازگشت به حریف را ندهیم البته من اگر جای آکیندله بودم بعد زا گل شدن پرتاب اول ، شاید پنالتی دوم را گل نمی کردم تا فرصتی به حریف نرسد.
*تماشاگران کلید پیروزی
وی اعتقاد دارد: تماشاگران و بازی در خانه کلید برد ما بود. خدا هم به ما کمک کرد که در بازیهای قبل با آن اختلاف حریف را ببریم و در بازی پنجم میزبان باشیم. به نظرم نقطه قوت بازی ما جنگندگی تمام بازیکنان و نقطه ضعف فولادی ها هم بازی سانترهایشان بود. البته نکته دیگر بازی ما هم فشار از ناحیه گارد راس ها بود تا توپهایشان را از دست بدهند و البته سیستمهای بازی را هم کامل و درست اجرا کردیم.
کبیر در مورد بازی فورته در نیمه اول تاکید کرد: فورته علاوه بر گرفتگی عضلات با ضربه ای که از ناحیه لب خورد کمی از نظر روحی افت کرد.
* همین جنگندگی را مقابل مهرام نشان می دهیم
بازیکن سابق مهرام گفت: مطمئنم با جنگندگی ای که بازیکنان ما نشان دادند بازی های پایاپایی با مهرام خواهیم داشت. البته بازیکنان این تیم هم با تجربه ترینهای لیگ هستند که ناخودآگاه طرفداری داوران را به همراه دارند. هر چند هیچ داوری قصدی برای حمایت از کسی ندارد اما به هرحال شاید بزرگی بازیکنان مهرام باعث شود که سوتهای ریزتری برای آنها بزنند. کبیر چندان هم از بازی امسال خود راضی نیست و تصریح می کند: امسال به اندازه فصل قبل موثر نبودم یکی از دلایل آن هم بازی در پست زیر حلقه بود که انرژی زیادی به خاطر فیزیک بازیکنان آن پستها می گیرد و باید با بازیکنان سنگینتر از خودم درگیر شوم به همین دلیل هم کمتر گل می زنم البته هر تیمی هم از این نکته که من شوتزن هستم اطلاع دارد و به همین دلیل اقدام به پرتابهای کمتری هم دارم

ارسال دیدگاه