دفعات بازدید: 1,700

تاریخ انتشار: 1391/02/24 - 22:38

لیگ برتر بسکتبال : مقامی با ارزش برای بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر

بهترین نتیجه برای صنایع تازه وارد،

مقامی با ارزش برای بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر

در این دیدار هر پنج بازیکن اصلی صنایع بازی خوبی ارائه دادند و از تیم ذوب آهن هم کرم احمدیان و اوشین ساهاکیان بازی خوبی برای حفظ تیمشان به نمایش گذاشتند اما در نهایت صنایع برای دومین بار ذوب آهن را با نتیجه 79 بر65 شکست داد و در رده پنجم لیگ جای گرفت، ضمن اینکه بهترین نتیجه ممکن را به عنوان یک تیم تازه وارد به باشگاه و البته هواداران پرشمار خود در ماهشهر هدیه کرد.

بهرام رمضان سرمربی صنایع در مورد بردن ذوب آهن در اصفهان گفت: به هر حال انگیزه های لازم برای این بازی وجود نداشت و باید از تیم ذوب آهن تشکر کنیم که با توجه به تمام حواشی باز هم تا اینجای کار پیش آمدند. واقعا به این تیم به خصوص بازیکنان پرتلاشش باید خسته نباشید، گفت.

وی با تشکر از مسئولان و سرپرست تیم تاکید کرد: با تمام خوبی ها و بدی های لیگ روی این پله ایستادیم. در این تیم پتانسیلی وجود داشت که با تبدیل شدن آن به جنبش ما را تا رده پنجم پیش آورد و حالا خوب یا بد نتیجه تیم را باید کارشناسان بگویند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • omid

    تاریخ : ۲۵ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    sanaye natijeieh behtari ham mitoonest be dast biare age morabie team bahram ramezan nabood chun havashie ziadi baraye bazikonane khoob va boomie in team ijad kard.


  • hamid

    تاریخ : ۱۵ - خرداد - ۱۳۹۱

    are mitoonest avval beshe..


  • hamid

    تاریخ : ۱۵ - خرداد - ۱۳۹۱

    shayadam miraft asia


ارسال دیدگاه