دفعات بازدید: 772

تاریخ انتشار: 1391/02/27 - 23:12

فینال لیگ برتر بسکتبال – پیروزی مهرام مقابل پتروشیمی بندرامام

 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر دومین دیدار از فینال لیگ برتر بسکتبال عصر امروز به میزبانی پتروشیمی بندر امام (ره) برگزار شد که مهرام موفق شد در این مسابقه هم مانند دیدار اول به پیروزی برسد. پتروشیمی این دیدار را با ترکیب مهراد آتشی، سعید داورپناه، محمد شاهسوند، پورته و ‌آکیندله آغاز کرد. مهرام نیز با ترکیب صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، مهدی کامرانی و نیکولاس پاپسو به میان آمد.

کوارتر اول با امتیازآوری حامد آفاق برای مهرام آغاز شد. در ادامه پتروشیمی برخلاف بازی اول در ریباند، دفاع و حمله موفق ظاهر شد و از حریف پیش افتاد. مهرام هم با استفاده از مثلث طلایی خود و دو بازیکن خارجی در زیر حلقه و مناطق بیرونی موفق عمل کرد که در نهایت این کوارتر با نتیجه مساوی 27 بر 27 به پایان رسید.

کوارتر دوم با پرتاب 3 امتیاز زیبای جمشیدی برای پتروشیمی آغاز شد، در این کوارتر هم دو تیم مانند کوارتر نخست بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند. پورته به خوبی پتروشیمی را رهبری کرد و جمشیدی هم که در کوارتر دوم به میدان آمده بود امتیازات خوبی را برای تیمش کسب کرد. در طرف مقابل مهرام با حرکات صمد نیکخواه بهرامی و استفاده از دو یار بلندقد خود در زیر حلقه نمایش بهتری داشت و موفق شد این کوارتر را با نتیجه 23 بر 16 به سود خود به پایان برساند.

کوارتر سوم بسیار حساس دنبال شد و پتروشیمی با استفاده از حمایت تماشاگرانش توانست اختلاف امتیاز بوجود آمده را کمتر کند. هر دو تیم در این کوارتر هم پایاپای پیش آمدند؛ تیم ماهشهری با استفاده از حرکات محمد جمشیدی و سعید داورپناه از مناطق پیرامونی در امتیازآوری موفق بود. از سوی دیگر مهرامی‌ها هم در زیر حلقه نمایش خوبی داشتند.

3 دقیقه پایانی کوارتر سوم با جنجال همراه بود به طوری‌که داوران مجبور شدند بازی را برای دقایقی به علت اعتراض تماشاگران متوقف کنند. این کوارتر در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود پتروشیمی به پایان رسید.

کوارتر چهارم هم با رقابت نزدیک دو تیم ادامه یافت اما مهرام موفق‌تر عمل کرد و در نهایت با نتیجه 95 بر 82 به پیروزی رسید تا با توجه به پیروزی در 2 دیدار از 2 مسابقه برگزار شده با خیال راحت‌تری در تهران به میدان برود و بیش از پیش به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

فینال لیگ برتر بسکتبال به صورت 3 از 5 برگزار می‌شود و تیمی که به 3 پیروزی برسد قهرمان خواهد شد.

 

 

ارسال دیدگاه