دفعات بازدید: 3,936

تاریخ انتشار: 1391/02/28 - 1:44

مسابقات کبدی بانوان در ماهشهر

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ماهشهر مسابقات کبدی بانوان به مناسبت گرامیداشت روز معلم در ماهشهر برگزار شد.

مینا قنواتی رئیس امور ورزش بانوان ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : مسابقات کبدی بانوان به مناسبت بزرگداشت روز معلم در سالن شهداء اداره ورزش و جوانان ماهشهر با حضور 500 نفر به انجام رسید.

قنواتی در ادامه افزود : این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد ضمن اینکه آقای شریفی ناظری که از استان خوزستان به ماهشهر آمده بود ابراز رضایت خود را از این مسابقات اعلام نمود و از این مسابقات به عنوان بهترین مسابقه ای که در رشته کبدی بانوان در خوزستان انجام گردیده بود یاد کرد.

رئیس امور ورزش بانوان ماهشهر عنوان کرد : این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان ماهشهر و همچنین همکاری هیئت کبدی ماهشهر برگزار گردید.

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :6

  • فرحناز

    تاریخ : ۲۸ - اردیبهشت - ۱۳۹۱

    واقعا مسابقه ی خوبی بود….من که خوشم اومد…..


  • مريم رييس آزاد

    تاریخ : ۱۰ - خرداد - ۱۳۹۱

    با سلام و تشكر واقعا مسابقه جالب و جذابي است و من خيلي خوشحالم كه جزء تيم هستم اميدوارم به زودي زود در استان مقامي كسب كرده با تشكر از تمام مسئولين زحمت كش ورزش دوست و تشكر از خانم معشوري كه زحمات فراواني براي تمامي نفرات تيم دارد. با ارزوي توفيق و سلامتي براي همه عزيزان


  • رفیعیان

    تاریخ : ۳ - تیر - ۱۳۹۱

    ((من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق))
    خانم شعبانی عزیز
    من و جمعی از اعضای باشگاه علم تمرین از شما استاد ارجمندکه با نهایت نشاط جدیت دلسوزی و باتمام وجوددر جهت ارتقاء سطح رشته ی آیروبیک و آمادگی جسمانی تلاش میکنید و
    همچنین برای رفع دردهاو مشکلات جسمانی بانوان تمامی تجربیات ارزشمند و ثمربخش خویش را خالصانه و صادقانه به شاگردانتان انتقال می دهید
    بدینوسیله مراتب تقدیر تشکر و سپاس را بجای آورده و موفقیت و سرافرازی شما را در کلیه ی مراحل زندگی از ایزد منان مسئلت داریم .


  • مریم ابوعلی

    تاریخ : ۳ - تیر - ۱۳۹۱

    سرکار خانم مرضیه شعبانی مربی دلسوز و مهربان
    از زحمات بیدریغ شمادر پیشبرد و پیشرفت ورزش و امور مربوط به آن و تشویق و تقویت روحیه بانوان ورزشکار که جز با صبر و شکیبایی شمامحقق نمیشود صمیمانه کمال تشکر و قدردانی را دارم .
    در سایه ی الطاف یزدان شاد و موفق باشید.

    صندوقچه ی آرزوهایم راخواهم گشود تا نگویند
    از *هیچ * پر است که
    *نام تو*
    *یاد تو *
    افتخاریست در دارایی دلم…


  • ghanbari

    تاریخ : ۴ - تیر - ۱۳۹۱

    ostad aziz khanom Shaabani geramimi

    zaban va kalame man baray tashakor va ghadrdani az zahamate shoma ghaser ast.bashad ke in payame kochak ghalbe bozorge shoma ra shad konad.bashad ke shoma ra hamvare sarboland va pirooz bebinam.


  • شعبانی

    تاریخ : ۵ - تیر - ۱۳۹۱

    باسلام وخسته نباشید به مدیریت سایت وباآرزوی موفقیت برای همه ورزشکاران وورزش دوستان عزیز.اعم ازپیشکسوتان والی……..
    دراینجا جا دارد که تشکرخالصانه به کلیه ی عزیزانی که به نوعی به من حقیر لطف دارند وامیدوارم درمقابل این همه لطف بتوانم درکنارشان درخدمتشان باشم و آرزوی سلامتی برای تک تک این عزیزان ازخداوند منان دارم ////انشالاه..
    در خالصانه ترین گوشه قلبم آنجا که خبری از تاریکی نیست یادتان همیشه میدرخشد..


ارسال دیدگاه