دفعات بازدید: 333

تاریخ انتشار: 1391/03/01 - 1:30

جمشیدی: می‌توانیم تا مسابقه پنجم با مهرام مبارزه کنیم

2 بازی اول را در ریباند باختیم

جمشیدی: می‌توانیم تا مسابقه پنجم با مهرام مبارزه کنیم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: می‌توانیم با مهرام تا دیدار پنجم مبارزه کرده و قهرمان را در بازی آخر مشخص کنیم.

محمد جمشیدی در گفت و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار با مهرام اظهار داشت: تمرینات خوبی را در روزهای گذشته انجام داده‌ایم و کاملا آماده هستیم. نقاط ضعف 2 بازی اول را برطرف کرده‌ایم و شناخت خوبی هم از مهرام داریم.

وی گفت: تیم ما نشان داده است که هر چه قدر پیش می‌رود تمرکز بیشتری بر بازی دارد و هماهنگ تر می‌شود. در دیدار با فولاد ماهان هم همین اتفاق برای ما افتاد و در بازی های سوم تا پنجم عملکرد بهتری نسبت به 2 مسابقه اول داشتیم.

بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی افزود: در 2 بازی نخست برابر مهرام در ریباند و زیر حلقه بسیار مشکل داشتیم و همین موضوع باعث شکست‌مان شد، اما به انجام 5 بازی در پلی‌آف عادت کرده‌ایم و می‌توانیم تا آخر با آنها مبارزه کنیم.

جمشیدی خاطرنشان کرد: عملکرد مهرام هم نیاز به تعریف ندارد. آنها با تجربه تر هستند و 3 بازیکن ملی‌پوش‌شان تاثیر بسزایی در بازی دارند.

به گزارش فارس دیدار سوم مهرام و پتروشیمی در فینال لیگ برتر بسکتبال فردا (دوشنبه) ساعت 16:45 در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

مهرام 2 بازی اول را از پتروشیمی برده است و در صورت برتری در بازی فردا قهرمان خواهد شد.

ارسال دیدگاه