دفعات بازدید: 4,126

تاریخ انتشار: 1391/03/04 - 1:50

فوتبال لیگ برتر خوزستان/ پیروزی و شاهین مقابل حریفان خود متوقف شدند


فوتبال لیگ برتر خوزستان/پیروزی و شاهین مقابل حریفان خود متوقف شدند

هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان عصر روز چهارشنبه سوم خردادماه زیر آسمان گرد و غبار گرفته شهرهای استان پیگیری شد.در حالی که اکثر ادارات شهرهای استان بدلیل وجود پدیده گردو غبار تعطیل شده بود.ولی مسابقات بدون هیچ مشکلی و تحت هر شرایط باید برگزار می شد که جای تعمل دارد! مثل اینکه سلامت بازیکنان و تماشاگران هیچ ارزشی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر تیمهای پیروزی و شاهین مقابل حریفان خود متوقف شدند.تیم شاهین که میزبان نفتون مسجدسلیمان بود پس از نود دقیقه تلاش به تساوی بدون گل مقابل حریف خود رضایت داد تا با اندوختن یک امتیاز و کسب ۳۵ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار بگیرد.شاهین در هفته پایانی مسابقات در ویس به دیدار پرسپولیس این شهر می رود.

تیم پیروزی دیگر نماینده شهرستان که عملکردی فراتر از تصور را از خود نشان داده است و در اولین حضور شاید کمتر کسی فکر میکرد شاگردان موسی قنواتی بتوانند به نایب قهرمانی دست پیدا کنند.ولی مدیریت غلام افشون و تدابیر موسی قنواتی موجب شد فصل آینده ماهشهر در لیگ دسته سوم کشور نماینده داشته باشد.تیم پیروزی که در حمیدیه مهمان استقلال این شهر بود با نتیجه یک بر یک به کار خود پایان داد و با کسب ۵۴ امتیاز نایب قهرمانی خود را تثبیت کرد.گل تیم پیروزی را علی یغمایی دروازه بان متعصب و باتجربه این تیم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.پیروزی در هفته پایانی در ماهشهر میزبان نفتون مسجدسلیمان است.

با تشکر :یونس عبادی(آبادی)

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • فرحناز

    تاریخ : ۴ - خرداد - ۱۳۹۱

    او چراغ فروزان هدایت بود و یاور و راهنمای همیشه امت؛ کتاب دانایی و پارسایی و زهد را به هم درآمیخته بود و از مدینه تا سامرا، نور و روشنایی ریخته بود.
    * * * * * * * * * * *
    امام هادی علیه السلام :
    فروتنی در آن است که با مردم چنان کنی که دوست داری با تو چنان باشند .
    شهادت امام هادی علیه السلام تسلیت باد
    ………


ارسال دیدگاه