دفعات بازدید: 546

تاریخ انتشار: 1391/03/08 - 1:25

برترين‌هاي دوچرخه‌ سواري خوزستان معرفي شدند

نفرات برتر رقابت‌هاي انتخابي دوچرخه‌سواري خوزستان كه روزهاي پنج‌شنبه و جمعه (چهارم و پنجم خردادماه) برگزار شد، شناخته شدند.

حسين سالمي، رييس هيات دوچرخه‌سواري استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: اين رقابت‌ها به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر و در سه رده ‌سني اميد، جوانان و بزرگسالان در پيست شهداي خوزستان اهواز انجام شد.

وي افزود: در رده ‌سني اميد، احسان خادمي و امين خادمي اول و دوم و اميد لطفي و محمد كاظم‌نژاد به طور مشترك سوم شدند.

رييس هيات دوچرخه‌سواري خوزستان بيان‌كرد: ‌در رده سني جوانان نيز محمد خوزستاني و مجيد جزباوي به ترتيب مقام‌هاي اول و دوم را كسب كردند و محمد هواشم و مهدي فرطوسي مشتركا سوم شدند. همچنين در رده ‌سني بزرگسالان، محمد باوي، سعيد عين‌الوند و ميلاد قاليچي در مكان‌هاي اول تا سوم قرار گرفتند.

وي افزود: علاوه بر نفرات برتر اين رقابت‌ها‌، دو، سه نفر ديگر از شركت‌كنندگان نيز به اردوي تيم استان براي اعزام به مسابقات قهرماني كشور دعوت مي‌شوند.

سالمي عنوان‌كرد: 40 دوچرخه‌سوار از شهرستان‌هاي انديمشك، دزفول، شوش، ماهشهر، بهبهان، اهواز و رامهرمز در اين مسابقات شركت كردند. تعداد دوچرخه‌سواران راضي‌كننده نبود زيرا هم اكنون فصل امتحانات است و علاوه بر اين، گرماي هوا و گرد و خاكي كه چند روز گذشته وجود داشت در اين مساله تاثيرگذار بود.

وي ادامه‌داد: سطح مسابقات در رده اميد و جوانان خوب بود ولي در رده بزرگسالان خوب نبود زيرا در اين رده رقابت با افرادي كه تيم‌ملي را قرق كرده‌اند، سخت است. از سوي ديگر پس از اين‌كه فرد، سربازي خود را به پايان مي‌رساند وارد بازار كار مي‌شود و دوچرخه‌سواري را كنار مي‌گذارد. رقابت در رده ‌سني بزرگسالان پرهزينه است و ما نيز تاحدودي مي‌توانيم كمك كنيم.

رييس هيات دوچرخه‌سواري خوزستان خاطرنشان‌كرد: رقابت در رده ‌سني اميد و بزرگسالان در مواد 1000، 4000 و 200 متر و در بخش جوانان در ماده‌هاي 1000، 3000 و 200 متر برگزار شد. اردوي تيم استان يك هفته قبل از برگزاري مسابقات قهرماني كشور خواهد بود و تا قبل از آن، پنج‌شنبه و جمعه هر هفته تمرينات دوچرخه‌سواران به طور مرتب ادامه مي‌يابد.

ارسال دیدگاه