دفعات بازدید: 533

تاریخ انتشار: 1391/03/21 - 10:54

مشاوران جوان رییس جمهوری حمایت این سازمان را از صمد نیكخواه بهرامی اعلام كرد

ابوالفضل مجیدی روز شنبه درخصوص صحبت های صمد نیكخواه بهرامی با خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) گفت: مصاحبه این ورزشكار ارزنده را با ایرنا خواندم و از علاقه وی به زنده نگه داشتن یاد برادرش كه از اسطوره های ورزش كشور است، لذت بردم.

سرگروه تیم ملی بسكتبال ایران در گفت و گو با ایرنا گفته بود:حاضرم با پول خودم برای زنده نگه داشتن نام آیدین و پرورش استعدادهای تهران یك آكادمی به نام برادرم در این شهر بسازم.

صمد افزوده بود:آیدین نیكخواه بهرامی حق بزرگی بر گردن بسكتبال ایران دارد و با توجه به اینكه اقدام خاصی نیز برای زنده نگهداشتن یاد وی از سوی مسوولان انجام نشده است، خودم علاقمندم تا كاری در این زمینه انجام دهم.

مجیدی ادامه داد: اطمینان داشته باشید منتظر پیشنهاد صمد هستیم تا خواست او را پیگیری كنیم و تا جایی كه بتوانیم به این ورزشكار با اخلاق كمك خواهیم كرد.

وی خاطرنشان كرد: صمد نیكخواه بهرامی یكی از جوانان خوب ورزش ایران است و از دلسوزی اوبرای ورزش كشور تشكرمی كنم . باید یاد آیدین نیكخواه بهرامی با كمك خانواده بسكتبال كشور همیشه زنده نگه داشته شود.

وی تاكید كرد: با صمد ارتباط خواهیم گرفت و اطمینان داشته باشد تا حدی كه بتوانیم در كنار وی و خانواده اش خواهیم بود.

دبیر شورای راهبردی سازمان فراگیر مشاوران جوان رییس جمهوری گفت: گروه ما پل ارتباطی رییس جمهوری با نخبگان جوان كشور است و نگاه آنها را منعكس خواهیم كرد.

وی افزود:تشكیل گروه مشاوران جوان بی تردید ازتصمیم های بسیارمهم وتاثیرگذاررییس جمهوری بود كه منجر به ارتباط بسیار خوب این گروه با جوانان شده است.این گروه وظیفه دارد تامشكلات جوانان راازنزدیك بررسی كرده و برای برطرف شدن آنها تلاش كند.

وی اظهار كرد: مشكلات جوانان بدست خود جوانان بسیار راحت تر قابل حل خواهد بود و رییس جمهوری نیز با اطلاع از این دیدگاه با تشكیل این گروه یكی از نیازهای اصلی جوانان را پاسخ داد.

مجیدی خاطرنشان كرد: گروه مشاوران جوان رییس جمهوری آماده كمك به هر نخبه جوان مانند صمد نیكخواه بهرامی است و خوشحالم رسانه شما خلاء ارتباطی آنها با ما را پر كرد.

وی تصریح كرد: رییس جمهوری در تمام زمینه ها به جوانان اعتماد می كند و در ورزش نیز به آنها نگاه وی‍ژه ای دارد.احمدی نژاد یكی ازجوانترین رییس جمهورهای ما بوده و كابینه ایشان نیز جوان هستند و این نشان از اهمیت جوانان برای رییس جمهور است.

وی تصریح كرد: حضور جوانان در سال های اخیر به پیشرفت كشور ما كمك زیادی كرده است و این مساله در ورزش نیز قابل مشاهده است.

دبیرشورای راهبردی سازمان فراگیر مشاوران جوان رییس جمهوری گفت: از زمان حضور رییس جمهوری مشاهده می كنیم كه بسیاری از رشته های ما كه در گذشته مدال آور نبودند، حالا برای كشورمان افتخار آفرینی می كنند و شاید اصلی ترین دلیل آن استفاده از جوانان ورزشكار در راس این فدراسیون ها بوده است.

مجیدی گفت: تصمیم مجلس برای ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان و تبدیل شدن به وزارت خانه به ورزش ما ضربه زد، اما رییس جمهور با نگاه ویژه خود تمام مشكلات را برطرف كرد.

وی تاكید كرد: دولت هر كمكی كه برای پیشرفت ورزش لازم بوده را انجام داده و بازهم با قدرت در كنار ورزش خواهد بود.

دبیرشورای راهبردی سازمان فراگیر مشاوران جوان رییس جمهوری گفت: شاید در گذشته اولویت اول جوانان نبوده اند، اما در دولت دكتر احمدی نژاد جوانان اولویت اول هستند واز آنها در تصمیم گیری های مهمی استفاده می شود كه تشكیل گروه مشاوران جوانان در همین راستا بوده است.

مجیدی اظهارداشت:بااضافه شدن مدیرانی چون حسن رنگرز دركشتی كه ازهمین گروه مشاوران جوان بوده است یاحسین رضازاده در وزنه برداری وآرش میر اسماعیلی در جودو این رشته ها متحول شده اند.

وی درپایان بااعلام حمایت مجدد خود از صمد نیكخواه بهرامی گفت:به محض بازگشت این بازیكن از رقابت های غرب آسیا به خانه او می رویم و با او برای شنیدن صحبت هایش جلساتی را برگزار خواهیم كرد تا بتوانیم در زنده نگه داشتن یاد آیدین نیكخواه بهرامی نقشی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه