دفعات بازدید: 461

تاریخ انتشار: 1391/03/30 - 23:52

رشد بازیکنان در ثابت ماندن مربی است

فاطمه رجبي پیش از اعزام به مسابقات اپن مراکش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از تاریخ 24 خرداد در آکادمی بین المللی تنیس روی میز اردو زده ایم و این اولین اردویی است که من با بازیکنان ملی پوش هستم.

وی درباره اینکه چرا مربیان تنیس روی میز پی در پی تغییر می کنند پاسخ داد: سیما لیموچی مربی قبلی بسیار خوب کار کرد اما به دلایلی که ربطی هم به فدراسیون نداشت نتوانست با ملی پوشان کار کند من نیز نظرم این است که رشد بچه ها در ثابت بودن مربی اس و با این شرط به اردوآمده ام که فقط اعزام به مسابقات مراکش نباشد.

رجبی اضافه کرد: امیدوارم این بدعت گذاشته شود که حتی اگر شرایطی هم پیش که من با بچه ها نبودم و این همکاری ادامه نداشت گزارش عملکرد خود را بنویسم تا مربی بعدی که جای من می آید کار راحت تری داشته باشد و از نقاط قوت و ضعف بازیکنان آگاه شود.

مربی تیم ملی بزرگسالان درباره اعزام های برون مرزی برای بانوان راکت به دست عنوان کرد طبق قوانين رسمي فدراسيون جهاني، بازيكنان در رده سني جوانان بايد در 40 مسابقه رسمي شركت كند و اين رقم در بزرگسالان بايد به عدد 80 مسابقه رسمي برسد اين اغرامهايي كه فدراسيون مي­كند نيز بسيار مؤثر است و در روند بازي بازيكنان و اقرايش انگيزه و تجربه آنها تأثير دارد.

رجبي كه مسابقه 8 سال مربيگري در تيم باشگاهي فولاد سپاهان را نيز دارد تصريح كرد: بازيكنان ملي پوش از سطح بالايي برخوردارند و شركت در اين اردوها سطح آمادگي آنها را ارتقا مي­دهد.

وي درباره مسابقات مراكش گفت: اين مسابقات از دوم تيرماه با حضور 14 تيم از جمله فرانسه، چين تايپه، هلند و … برگزار مي­شود كه از سطح بالايي برخوردار است و داراي رنكينگ جهاني است.

ندا شهسواري، محبوبه عمراني و مريم جلالي را به­عنوان نمايندگان ايران همراه خود مي­بريم.

رجبي از اردوي مرحله دوم بعد از اعزام به مراكش به همراه ورزشكاراني از مجارستان خبر داد و گفت: بعد از مراكش 12 تيرماه اردويي را به همراه 4 بازيكن مجاري كه قرار است به ايران بيايند پيگيري مي­كنيم ضمن اينكه تيم ملي نوجوانان و جوانان دختر نيز كه خود را براي مسابقات آسيايي آماده مي­كنند در اين اردو حضور خواهند داشت.

رجبي در پايان ابراز داشت: تمام درخواستمان براي آوردن بازيكنان مجاري قدرتمند بودن‌ آنها و رنكينگ خوبي داشته باشند تا واقعاً به كمك پنگ­پنگ بازان ايران به خصوص ندا شهسواري كه سوم مرداد به المپيك 2012 لبنان اعزام مي­شود بيايند

ارسال دیدگاه