دفعات بازدید: 418

تاریخ انتشار: 1391/04/07 - 0:03

تجلیل سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز از نوشاد عالمیان

سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز در گزارشی اعلام کرد که نوشاد عالمیان اعجوبه پینگ پنگ ایران با کسب دو عنوان قهرمانی بدترین بازیکن تورنمنت مراکش بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سایت فدراسیون جهانی ضمن تجلیل از بازیکن خوش آتیه ایران که در مسابقات اپن مراکش موفق به کسب دو مدال نقره در رده سنی زیر 21 سال و بزرگسالان شده بود بیان کرد: با وجود اینکه هنوز نیمی از سال 2012 نگذشته است نوشاد عالمیان در ادامه موفقیت های خود موفقیتی دیگر به دست آورد تا خود را به عنوان یکی از برترین پینگ پنگ بازان بزرگسال جهان تثبیت کند.

نوشاد عالمیان در مسابقات مراکش در دو رده سنی بدون شکست بازی ها را به پایان رساند وی در نیمه نهایی بزرگسالان یانیک وستس سید پنجم از بلژیک را شکست داد و در مرحله نهایی ابراهیم الحسن از کویت سید 7 را شکست دارد.

براساس این گزارش از قهرمانی های پی در پی نوشاد عالمیان در امسال نیز یاد شد قهرمانی در رقابت های انتخابی المپیک آسیای میانه در تهران در ماه ژانویه قهرمان در رقابت های زیر 21 سال در مسابقات تور جهانی کویت و حضور در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در گوانگجو در ماه آوریل از افتخارات این چپ دست استثنایی تنیس روی میز ایران است.

نوشاد عالمیان سوم مردادماه برای حضور در مسابقات المپیک 2012 عازم لندن می شود.

ارسال دیدگاه