دفعات بازدید: 597

تاریخ انتشار: 1391/04/19 - 12:06

صدرنشيني پتروشيمي در ليگ شطرنج خوزستان تا پايان دور چهارم

عبدالامير خطيب‌زاده، رييس هيات شطرنج استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان درخصوص اين رقابت‌ها اظهاركرد: اين مسابقات باوجود اين‌كه تنها 11 تيم در آن شركت كرده‌اند در سطح بالايي است و حضور دو استاد بين‌المللي، يك استاد فيده و ورزشكاران ريتينگ‌دار استان، كيفيت مسابقات را بالا برده است.

 

وي افزود: اكنون نزديك به 27 ريتينگ‌دار در مسابقات حضور دارند در حالي كه تاكنون اين تعداد ريتينگ‌دار در مسابقات استان حضور نداشته‌اند.

 

رييس هيات شطرنج استان ادامه‌داد: ميدانِ رقابت براي ورزشكاران برجسته‌ي استان و ريتينگ‌داران در اين مسابقات مهيا است تا آن‌ها به خوبي توانايي‌هاي خود را محك بزنند.

 

به گزارش ايسنا، اين رقابت‌ها از  14 تا 16 تيرماه با شركت 11 تيم از شهرستان‌هاي اهواز، آبادان، اميديه، ايذه و ماهشهر در خانه‌ شطرنج اهواز به ميزباني شركت مناطق نفت‌خيز جنوب برگزار شد.

 

رقابت‌هاي ليگ شطرنج استان در هفت دور انجام مي‌شود كه تا پايان دور چهارم اين رقابت‌ها تيم شركت پتروشيمي بوعلي با 13.5 امتياز مقام اول را در اختيار دارد. همچنين تيم‌هاي شركت مناطق نفت‌خيز جنوب و مدرسه شطرنج پاييز به ترتيب با 11.5 و 10 امتياز، جايگاه‌هاي دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

 

هفته‌ي دوم اين رقابت‌ها بعد از ماه مبارك رمضان برگزار مي‌شود.

ارسال دیدگاه