دفعات بازدید: 995

تاریخ انتشار: 1391/04/25 - 0:58

درخشش ماهشهری ها در مسابقات دوومیدانی خوزستان

اين مسابقات روز پنجشنبه (22 تيرماه)‌ با حضور 14 تيم در ورزشگاه تختي اهواز برگزار شد كه تيم ماهشهر با 106 امتياز اول شد و تيم‌هاي ايذه و مقاومت هويزه به ترتيب با كسب 71 و 53 امتياز در مكان‌هاي دوم و سوم ايستادند.

در ماده 100 متر، عباس انصاري و حامد يعقوبي هر دو از تيم ماهشهر به ترتيب اول و دوم شدند و سجاد مسعد از مقاومت هويزه در جايگاه سوم قرار گرفت.

در ماده 200 متر، سيداحمد موسوي از مقاومت هويزه قهرمان شد، جاسم غبيشاوي از ماهشهر در مكان  دوم ايستاد و مسلم ساكي از اهواز سوم شد.

در ماده 400 متر نيز، قاسم فريسات از ماهشهر در مكان نخست ايستاد، قيس عبيات از ماهشهر دوم شد و منصور عفري از ايذه در جايگاه سوم قرار گرفت.

همچنين در ماده 800 متر، وحيد حسين‌زاده از ايذه به عنوان قهرماني دست پيدا كرد، عرفان خجسته از ماهشهر دوم شد و سيد اسماعيل موسوي از ايذه در مكان سوم ايستاد.

در ماده 1500 متر، عبدالعلي شديدي از ماهشهر اول شد، آرش مقصودي و مجتبي رشيدي هر دو از ايذه به ترتيب دوم و سوم شدند.

در ماده 5000 متر نيز محسن كياني‌زاده از ايذه قهرمان شد، سرهنگ رنجبر از ماهشهر در مكان دوم ايستاد و رضا حاتمي از ايذه سوم شد.

از سوي ديگر در ماده 110 متر بامانع، احمد رضا خنفري از ماهشهر در جايگاه نخست قرار گرفت، محمد ساكي از مقاومت هويزه دوم شد و حامد نصيري از ايذه در مكان سوم ايستاد.

در ماده 400 متر بامانع نيز، هاشم غبيشاوي و حسين نصاري هر دو از ماهشهر به ترتيب اول و دوم شدند و ميلاد مختاري از ايذه در جايگاه سوم قرار گرفت.

همچنين در ماده پرش سه‌گام، وحيد ولي‌زاده از ماهشهر قهرمان شد، رسولي ساكي از اهواز به مقام دوم دست پيدا كرد و محمد بهادر از باوي سوم شد. در ماده پرش‌طول نيز، علي ساكي از ماهشهر در جايگاه نخست قرار گرفت، نويد نظري از ايذه دوم شد و رسول ساكي از اهواز به مقام سوم رسيد.

در ماده پرش‌نيزه، محمدرضا ساكي از مقاومت هويزه به مقام قهرمان دست پيدا كرد، علي اميدي از ايذه و حيدر چناني از مقاومت هويزه به ترتيب دوم و سوم شدند. در ماده پرش ارتفاع نيز مهدي شريفي از ايذه به مقام قهرماني رسيد، در اين ماده عنوان‌هاي دومي و سومي نداشتيم.

در ماده پرتاب‌وزنه، محمد حرداني و ميلاد جادري هر دو از ماهشهر در مكان‌هاي اول و دوم ايستادند، يونس حرداني از اهواز سوم شد.

در ماده پرتاب‌ديسك، عبدالنبي‌نواصر از آبادان قهرمان شد، حسين ساكي از مقاومت‌هويزه به مقام دوم دست پيدا كرد و آرش علي‌زاده از ايذه سوم شد.

در ماده چهار در 100متر نيز تيم‌ ماهشهر در جايگاه نخست قرار گرفت و تيم‌هاي مقاومت‌ هويزه و ايذه به ترتيب در مكان‌هاي دوم و سوم ايستادند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • حیدرچنانی

    تاریخ : ۲۴ - خرداد - ۱۳۹۲

    این متن در سایتتون اشتباه سرچ کردید در ماده پرش‌نیزه، محمدرضا ساکی از مقاومت هویزه به مقام قهرمان دست پیدا کرد، علی امیدی از ایذه و حیدر چنانی از مقاومت هویزه به ترتیب دوم و سوم شدند.نه در پرش نیزه در پرتاب نیزه


ارسال دیدگاه