دفعات بازدید: 1,505

تاریخ انتشار: 1391/05/03 - 19:34

پتروشیمی مارون قهرمان مسابقات فوتسال ادارات ماهشهر+تحلیل

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال ماهشهر اولین دوره مسابقات فوتسال ادارات ماهشهر با حضور 12 تیم در 3 گروه چهار تیمی برگزار شد که از هر گروه دو تیم برتر به مرحله حذفی صعود کردند ضمن اینکه دو تیم برتر سوم سه گروه نیز به جمع هشت تیم صعود کردند.

در دور حذفی پس از انجام چهار مسابقه چهره تیم های راه یافته به نیمه نهایی مشخص گردید که با انجام دو مسابقه نیمه نهایی تیم مارون با غلبه بر تیم اروند و تیم بوعلی با برتری مقابل دانشگاه آزاد به فینال مسابقات راه یافتند و تیم های اروند و دانشگاه آزاد مسابقه رده بندی را انجام دادند که تیم اروند پیروز میدان شد و عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در فینال این دوره از مسابقات تیم پتروشیمی مارون توانست با برتری مقابل پتروشیمی بوعلی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و پتروشیمی بوعلی نایب قهرمان مسابقات شد.

در پایان این مسابقات جام قهرمانی و هدایائی از طرف هیئت فوتبال ماهشهر توسط منوچهر حیاتی رئیس هیئت فوتبال ماهشهر ، سید مجید هاشمی دبیر هیئت فوتبال ماهشهر و فتح الله بیرمی ، رضا غلامی ، بابک دوانی ، وحید کاظمی نژاد به تیم های اول تا سوم اهداء گردید.

**تحلیل 

این مسابقات برای نخستین بار بعد از چندین سال در یک جو بسیار آرام و صمیمی برگزار گردید که با استقبال خوبی از سوی ادارات ماهشهر برگزار گردید هدف از برگزاری اینگونه مسابقات که با برنامه ریزی های که از سوی هیئت فوتبال ماهشهر انجام گردیده بود توسعه بیش از پیش فوتسال در بین کارکنان ادارات ماهشهر میباشد.

مطمئناً برگزاری مسابقات فوتسال در بین ادارات ضمن ایجاد شور و نشاط باعث توسعه هر چه بیشتر این رشته در بین کارکنان ادارات خواهد شد که با نگاه ویژه ای که منوچهر حیاتی رئیس هیئت فوتبال ماهشهر به این مهم دارد این مسابقات به صورت منظم هر 6 ماه یکبار برگزار خواهد شد ضمن اینکه طبق تصمیمات گرفته شده در هیئت فوتبال قرار است برای جوانان شهر نیز مسابقات مینی فوتبال محلات برگزار گردد.

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • رضا حیاتی

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۱

    این افتخار رو به همه ی زحمتکشان ورزش پتروشیمی مارون تیریگ گفته و برایشان از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون دارم.


ارسال دیدگاه